Hoi hoi,
Ppff zoek me suf naar een leuk vakantiehuisje/appartement met een jacuzzi of als er niet anders is een hottube om oud en nieuw te vieren.
We zijn met 4 volwassenen en Indy gaat mee het mag in Nederland/ west duitsland en bovenin Belgie zijn.
Ik heb nu 1 huisje gevonden in Ermelo maar misschien is er hier iemand die zegt daar moet je heen gaan
Hoop dat er iemand nog iets weet :lol:
We hebben onze wensen maar veranderd haha het is niet meer haalbaar om op het laatste moment nog zoiets te boeken. Nu hebben we een leuk huisje gezien op Villapark Vogelmient (Texel) 4BL iemand ervaring met dit park of huisje??
volgens mij bij Marveld hebben ze dat soort huisjes. moet je ff googlen zit in de achterhoek
heb gelijk gekeken en huisjes zijn super alleen al bezet van 31 dec tot 3 jan helaas
Duc de Brabant van Landal.
Sorry, het type met jacuzzi zitten allemaal vol met oud&nieuw.
Jammer, is idd heerlijk in de winter, wij zijn hier een keer geweest toen ik nog bij Landal werkte op het hoofdkantoor. Toen mochten we alle parken willekeurig uitproberen
jacuzzi in de tuin? Of gewoon een groot bubbelbad?
Landal hoog Vaals heeft ze in de tuin maar of die rond dat tijdstip verhuurd worden weet ik niet.
Landal Landgoed Aerwinkel heeft een 2 persoons jetstreambad of jacuzzi, lijkt eigenlijk hetzelfde huisje 4BL, geweldig bad, pas je met 2 volwassenen en 2 kinderen makkelijk in :mrgreen:
zie het dat hoog vaals niet verhuurd wordt die periode. Waarschijnlijk te koud om buiten te zitten :think:
ik denk ook wel dat het moeilijk is om voor die periode nog een luxe huisje te krijgen. is toch een periode die erg gewild is.
Thanks allemaal :-* denk dat we de jacuzzi maar uit ons lijstje moeten schrappen het is op het laatste moment niks bijzonders meer vrij logisch ook natuurlijk :lol:
We gaan nu maar voor een luxe huisje met sauna voor 4 volwassenen.
Nu hebben we een leuk huisje gezien op Villapark Vogelmient (Texel) de 4BL van Landal iemand ervaring mee??
Wij hebben dat huisje niet op Texel gehad, maar op Landal Landgoed 't Loo vorig jaar in januari. Was zalig! Hadden beneden woonkamer met 2 banken en stoel, open haard, salontafel. Eettafel en open keuken met alles erop en eraan. Beneden een slaapkamer (die helaas volgens mijn man stonk naar Afghanen, hij was net terug uit Afghanistan) waar de tv in stond. Ook een grote badkamer beneden met bad, wastafel, wasmachine en droger. Daarnaast een los toilet. Wij wilden sowieso boven slapen (hebben hier een appartement). Was een grote kamer met kast en er stond een campingbedje. Ook was er een kleine badkamer met toilet boven en hierin douche en wastafel. Op de 3e slaapkamer stond de zonnebank en de sauna. Er was hier niet echt mega veel ruimte om te slapen, maar in theorie zou het kunnen, het campingbedje bijvoorbeeld. Het was echt lekker luxe en genieten!
Hoi,
Dank je! de sauna was die groot genoeg voor 4 personen haha want om de beurt is ook niet echt gezellig :lol:
Leuk om te horen dat het goed en luxe was :thumbup:
Het campingbedje voor Indy die zetten we wel ergens heen geen probleem
Wij waren maar met 2en, maar dan konden we liggend in de sauna. Zittend gaat met 4en wel, maar liggend echt niet. Het is een onder bank en een boven bank, om het zo maar uit te drukken. Het is een echte thuis sauna.
Dank je voor de info, zittend gaat ook wel lukken :mrgreen:
Wij zitten momenteel in Landal Land van Bartje. In een Drentse Hoeve. Heerlijk met bubbelbad, sauna en zonnebank. Park heeft een indoor zandbak, helemaal geweldig voor kinderen. En natuurlijk een zwembad.
En oja een welnessvilla (sauna en bubbelbad) op park Anzelhoef in Sint Maartenszee vind ik ook een aanrader! Dichtbij strand, zwembad (op een ander vakantiepark) en een indoor-speeltuin!