ervaringen van poppenmoeders...

Beetje vreemde vraag misschien, maar ik heb hier twee poppenmoeders.

Met name de oudste speelt er veel mee, maar de jongste toch ook wel.

Nu hadden ze allebei een poppenwagen (vanaf 2 jr) die nu echt een beetje te klein worden. De oudste moet zowat bukken haha.

Ook is er eentje stuk gegaan en nu hebben we er nog eentje.

Nu overweeg ik om voor de Sint een nieuwe te kopen en dan een grotere, zeg maar leeftijd 4-8 jaar.

Nu zijn deze wel aan de prijs…ze vragen er dan ongeveer € 70,-/ € 80,- voor.

Nu ben ik dus heel benieuwd of de wat grotere kleuters/ kinderen er echt nog wel me spelen en of het dus de aanschaf waard is.

Als ik het aan de kinderen vraag dan zouden ze er één aan de Sint vragen. Maar goed…ze vinden zoveel dingen “leuk” . Ze vinden veel babyspeelgoed ook nog erg leuk en dat zou ik nooit voor ze kopen natuurlijk. Vind het moeilijk in schatten, dus graag jullie ervaringen!!!

Zeker omdat je ook nog een kleine dame hebt zou ik het wel de moeite vinden.

Mijn dochter is zes en speelt er nog regelmatig mee, maar wel wat minder vaak als toen ze 4/5 was (toen echt elke dag uuuuren).

Ik heb mijn oude poppenwagen opnieuw bekleed, maar ik weet dat die ouderwetse wagentjes ook veel op mp staan. Als je die niet zo mooi vind kan je natuurlijk ook kijken voor een modernere, ik heb er laatst met mn schoonzusje een gezocht voor haar dochter, voor 15 euro een babybornwagen die er hartstikke goed uitziet.

En je hebt ook van die joggers he, die schelen geloof ik ook al de helft in prijs.

Bedankt voor je reactie (50 keer gelezen, maar verder niemand een idee??)

Die ouderwetse poppenwagens vind ik helemaal geweldig, maar mijn dochter helaas niet (dat komt natuurlijk door die afgrijselijke roze die ze had).

Trekt blijkbaar toch aan dat zoete haha. En ze wil graag zo’n mandje wat je er ook uit kan halen als draagzak zeg maar.

Volgens mij is die van baby born toch nog vrij laag…en vond hem erg gammel ogen in de winkel. Die is volgens mij voor kindjes vanaf 3 jaar :think:

Heeft niemand een grotere poppenwagen voor kindjes vanaf 4 jaar??

Ik zou eens rondkijken op marktplaats, scheelt wel in de prijs!

Zelf heb ik er 1 op kininginnedag gekocht voor 5 euro, echt een super ding :thumbup:

Wij hebben ook een poppenwagen met uitneembare reiswieg en in hoogte verstelbare duwstang. Ook op de oranjemarkt gekocht voor een tientje (incl pop). Dame en heer zijn er erg blij mee. :thumbup:

De jongste heeft een paar weken geleden voor haar 5e verjaardag een poppenwagen gekregen. Met zo’n uitneembaar bedje zeg maar, en onderin kan ze spullen leggen.

Hij is al goed gebruikt :mrgreen:

Je kan de stang ook een beetje verstellen, dus grotere zus loopt er ook wel eens mee ( en die is al 7 :wink: )

Deze was ook helemaal niet zo heel duur hoor, ik geloof iets van 45 euro, bij een grote speelgoedwinkel waar ik vast de naam niet van mag noemen nu :wink:

Sonja, wil je me een pb sturen met de naam van de winkel en poppenwagen?

Zo eentje dus :wink:

Mijn jongste heeft een buggymodel gekregen van mijn ouders die 'm hebben meegenomen uit Frankrijk en dat is een heel stevig, stabiel ding.

Hij valt bij veel kinderen in de smaak, zowel groot als klein. En ze kan qua hoogte nog zeker achter lopen tot ze een jaar of 8 is (als ze dan nog wil) Dus als ze het beiden zo leuk vinden, zou ik het zeker de aanschaf waard vinden. Overigens was deze rond de 40 euro.

Zo,n buggy ding vind ik dan weer niet echt leuk, een wandelwagen kan je vaak ook als buggy gebruiken wat dan weer wel veel gebruikt wordt (de combi dan).

Nou…vind het lastig, dus wacht toch nog even voordat ik overhaast ga beslissen nu voor Sinterklaas.

Denk dat ik nu voor de zhu zhu 's ga :mrgreen: