Hier ook een Teva fanaat voor madam en dan juist die met de smalle bandjes!
Ze heeft ze 2 zomers gedragen en loopt en doet het er perfect mee!
Nu had ik in nov. supermooie en echt zgan gekocht voor de vakantie in dec. naar de tropen. Het was een model met bredere bandjes en dikkere zolen, die ook aan de hiel verstelbaar zijn. Helemaal perfect, dacht ik…
Maar deze variant was dus 3x niks!! Hier kon ze niet mee overweg.
Ik ben dus nu weer naarstig op zoek naar een paar met smallere bandjes en platte brede zolen voor aankomende zomer in maat 28 (misschien dat 27 ook nog kan, want ze vallen erg groot) , dus als iemand er nog van af wil hoor ik dat graag!!
zo te horen ga ik maar eens op zoek naar winkels die Teva’s verkopen :mrgreen:
Heb wel wat leuke modelletjes al op i’net gezien.
Teva’s zijn :inlove:
Hoi allemaal,
Wij denken er ook over om Teva’s aan te schaffen voor onze dochter. Nu heeft zij heel erg last van zweetvoetjes. Is de zool van de Teva daar wel geschikt voor? Het lijkt een beetje ‘plastic-achtig’.
Hoor het graag!
Gr. Ellen
ik ben inmiddels tot de ontdekking dat de meeste kinderteva’s nog binnen moeten komen. Was al bij een winkel waar ik een opmerking maakte over schoentjes met “neuzen” en dat die er altijd door gaan. De man vertelde mij dat als het ze lukte de neus stuk te krijgen ik zo een nieuw paar kon komen halen :thumbup: Denk dus dat de jongenssandalen daar maar gekocht gaan worden :mrgreen:
Hier ook familie Teva, ze zitten heerlijk en het is zo fijn om ze te verstellen! Mag dit jaar weer nieuwe voor de kinderen kopen :dance: (altijd leuk toch?) en zien hoe de mijne er bij staan want ik liep er echt de hele zomer op!
Th had teva’s met brandweerauto’s… en die wil hij weer… pfff dat wordt dan dus een zoektocht :roll: .
@Sneeze wrote:
Ik ben dus nu weer naarstig op zoek naar een paar met smallere bandjes en platte brede zolen voor aankomende zomer in maat 28 (misschien dat 27 ook nog kan, want ze vallen erg groot) , dus als iemand er nog van af wil hoor ik dat graag!!
Vanaf maat 27 zijn ze dus helaas niet meer met de smalle bandjes, maar gelukkig nog wel met de normale zolen!
Ik heb, omdat ze altijd 1 ruime maat groter vielen, via MP een maat 27 ontvangen, maar helaas… Vanaf maat 27 zijn ze ineens wel maatpas!
Misschien nog iemand intresse in mooie zgan oudrose Teva’s in maat 27?
Ik kan ze versturen als brievenbuspost

Sneeze, is dat model Psyclone? (Met brede 'band’over de wreef en 2 klittebandjes bovenop en 1 achter) Want dan heb ik wel interesse! Ligt er wel aan wat je vraagprijs is natuurlijk.
Ook wij hebben al jaren teva’s voor onze dochters. En gewoon de Hur…canes. Zweten doen ze helemaal niet. Er kan heerlijk mee gekliederd worden (water, zand, modder, camping) het maakt allemaal niks uit… Even door een sopje, de onderkant even met de borstel en ze zijn weer helemaal perfect. En onze dochters leven er inderdaad ook in…
@mamalena wrote:
Sneeze, is dat model Psyclone? (Met brede 'band’over de wreef en 2 klittebandjes bovenop en 1 achter) Want dan heb ik wel interesse! Ligt er wel aan wat je vraagprijs is natuurlijk.
Nee, het gaat om een paar Hurricane 2!
hier loopt Jelmer inmiddels op een paar Hurricane’s (met eendjes op de bandjes), Minke heeft de roze Tirra Girls aan de voeten en Ruben de stoere Toachi kids (midnight navy). Bij 1 van Jelmer zijn sandaaltjes dreigen de twee lagen zool bij de tenen wat los te raken maar dat lijkt me niks dat niet met een drupje lijm te verhelpen is. Had ik gangbare sandaaltjes gekocht dan hadden die er nu al helemaal versleten uitgezien. Voor Ruben expres een paar met “teenbescherming” gekocht; dan kan hij ze ook gewoon aan naar scouting en liggen ze tenen niet bij de eerste de beste ontmoeting met een boomstronk helemaal open. Bomen klimmen kan hij er als de beste mee (in de “klimboom” bij mijn ouders in de tuin :mrgreen: ) dus de rest zal ook wel loslopen. Tot zover zijn we tevreden :thumbup:
Ruben zijn zolen zijn nu na 2 maanden glad gesleten en de neus van 1 van de schoenen is door :roll: :evil:
Nu in de clinch met de winkel; die zegt dat hij zijn voeten niet goed afwikkeld :think: maar (denk ik dan als de telefoon alweer ligt) als het maar op 1 plek gesleten zou zijn zou het ook aan hem liggen… Kortom, volgens de winkel zal Teva hier geen garantie op geven. Eens horen wat de bond erover zegt, het is toch immers de winkel die een deugdelijk product moet verkopen en de garantie geven?
Ik had gedacht dat deze schoenen een normaal rennende en huppelende 6 jarige langer zouden kunnen hebben dan 2 maanden :roll:
echt wel…
Hier lopen ze alledrie op hurricanes en hoewel ze bij de teen iets slijten, daar schampt de zool soms over straat… mankeert er verder NIETS aan… dus als ze er nu al af uit zien dan is er iets niet goed hoor…
Overigens heb ik net afgelopen week voor Aniek nomads gekocht, zelfde soort sandaal… ze hadden geen leuke meiden teva’s meer en ze moest echt een maat groter.
Maar een goede schoen en dus ook een teva moet langer mee kunnen dan 2 maand
Hier een paar kindjes met Teva’s. Ben er zeer tevreden over. Ze blijven goed zitten, goed voetbed en nog beter: ze zijn nog steeds heel :thumbup:
eh ja langer dan 2 maand mag je zeker verwachten… heb voor de oudste dit jaar neppers van de Perry gekocht. Van Wildebeast.
Die waren in de aanbieding 15 euro en dat verschil vond ik te groot voor sandalen die er op het oog hetzelfde uitzagen als de Teva’s die ernaast stonden.
Die gaan nu 2 maand mee ongeveer en doen het hartstikke goed.
Net als bij Cell de tenen iets afgesleten door over de straat/grond trekken met schommelen bijv, maar dat hadden zijn leren sandalen vorig jaar ook wel na 2 maand. Zijn toch kinderen…
Hier voor het eerst geen teva voor Anique. Ze had vorig jaar maat 25, die past ze nog nét. Maar maat 26 is echt veel te groot. Ze lag al languit in de winkel :roll:
hier ook een paar teva’s! Ben zeer tevreden, uk mag ze graag aanhebben, al vind ze blotge voeten nog fijner, maar dat kan niet overal
Hier ook teva’s freak, ze kosten wel wat, maar ze zijn gewoon super goed, en de echte hebben ook een anti slip-zool…
Hier 2 kids met een breede voet, dus ik ben er erg blij mee !
:dance: