Ervaringen Stokke Sleepi en Stokke Care

Ik kan op Internet helaas maar weinig vinden over de Stokke Sleepi en de Stokke Care. Is er hier misschien iemand die hier ervaring mee heeft?

Wij hebben twee keer het bedje gehad, waarvan 1 met ombouw naar wieg. Die laatste is net verkocht, na 4 kinderen en 6,5 jaar verder zag het er nog perfect uit. De kwaliteit is erg goed. Vindt het zelf ook een leuk bedje, net wat anders dan anders. Wat ik ook heel handig vind is dat je het tussenstuk eruit kan halen, waardoor je kindje zelf in en uit bed kan komen.Eerst zetten we de bodem helemaal laag en als het goed gaat halverwege. Ik zou het zo weer doen.

Met de wagen heb ik geen ervaring.

Dank je wel, Linda.

Ik vind het bedje er ook apart uitzien en het is handig dat het een meegroeibed is, alleen is ie wel erg duur. :frowning:

De Stokke Care is trouwens geen wagen, maar een commode.

Hij groeid mee he.

DUs je hoeft verder geen wiegje te kopen en daarbij ook niet een apart ledikantje…

Kijk anders eens wat dat samen zou kosten.

Oh ja, sorry. Ik had wel een commode met laden die aan beide lange kanten openkonden. Hij stond dus met de smalle kant tegen de muur en daardoor een beetje hetzelfde effect.

En inderdaad erg prijzig, maar wat joseetje al zegt, je hebt gelijk een wieg, ledikant en peuterbed. Als je wilt kan je het zelfs uitbreiden naar een juniorbed. En naderhand kan je het gebruiken als twee stoeltjes of een bankje. Misschien kan je er ook tweedehands aan komen.