Ervaringen speciaal trainingsbroekje?

Ik ben met mijn jongste dochter druk aan het trainen om haar zindelijk te krijgen, het wil alleen nog niet zo lukken, het potje vind ze leuk, wil er wel 20x op zitten, maar ze plast er niet op, alleen wanneer ze rondloopt of aan het spelen is… Gevolg; natte stoelen, natte bank, natte vloer enz. :?

Omdat ze het naar mijn idee nog niet echt aan voelt komen, ben ik tijdelijk gestopt met trainen. Ik wil binnenkort weer opnieuw beginnen

Nu zag ik laatst in een winkel een speciaal broekje waardoor ze wel voelen dat ze geplast hebben, broekje blijft aan de binnenkant nat, maar het broekje lekt niet, ik wil dit nu gaan proberen, zou het effect hebben? iemand ervaring mee?

Nee hier heb ik geen ervaring mee. Maar je kan ook gewoon een onderbroekje onder de luier aantrekken.

Werkt volgens mij hetzelfde :wink:

Laat je dochter eens in haar blote billen rondlopen. Wij zijn dinsdag begonnen met zindelijkheidstraining en ik had haar 's ochtends een onderbroekje aangedaan met als gevolg… 4 keer een natte onderbroek. Toen dacht ik, ik laat hem gewoon uit. Ging meteen super! Geen enkel ongelukje meer :thumbup: Dat twee dagen gedaan en sinds gisteren weer een onderbroekje aan. Merk dat het voor haar dan toch moeilijker is om droog te blijven omdat ze wel iets om haar billen heeft maar het gaat eigenlijk heel goed met een enkel ongelukje per dag. Probeer het eens zou ik zeggen en als het niet werkt dan niet maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd.

Succes ermee.

Goede tips!

Dolfijntje, inderdaad, die broekjes zijn best prijzig, met die onderbroek is het inderdaad een stuk makkelijker!!

Purpled daar heb ik nog niet aan gedacht, echt een goede tip, wie weet werkt het bij mijn dochter ook wel, ik ga het van de week eens proberen!

Hartelijk dank!