Ervaringen Shelter/Lodger gevraagd + hoe aankleden in MaxiC

Nu we de eerste uitstapjes met onze baby maken, is het iedere keer weer een crime om haar jasje aan te doen. Ze ligt helemaal opgepropt in de Maxicosi en eigenlijk vinden we het maar niets.

Komend weekend moeten we ergens naartoe, ruim 5 kwartier in de auto. Ik heb werkelijk geen idee hoe ik haar aan moet kleden in de Maxi Cosi.

Hebben jullie tips?



En hebben jullie ervaringen met de Shelter van Lodger? Is dat wat? Hoef je dan de voetenzak van de Maxicosi niet meer te gebruiken? Is dat echt warm genoeg?



Alvast bedankt voor de reacties.

ik zou bij lang rijden gewoon hetzelfde aandoen wanneer je in huis bent. Dat doe ik namelijk altijd. Gewoon dan een shirtje aan, en dan bij het naar de auto lpoen en terug deed ik er altijd een plaid ofzo overheen

Als je de voetenzak van de maxi cosy hebt zou ik daar verder nix meer bij doen hoor. Gewoon wat Konijn ook al zei. Bij het in en uitstappen even met iets toedekken en verder geen toestanden. Auto is warm en droog en ze tukt waarschijnlijk lekker verder zo in de cosi!

Ik kleedde onze dochter altijd hetzelfde als ons, maar dan met muts. Was de tip die ik had gekregen en echt waar, dat gaat prima. Dus ik ga met de vorige dames mee.

Ind e voetenzak vd MC doe ik geen jasje meer aan hoor anders is het veels te warm. soms een dun dekentjenet bij haar handjes/nekje voor als ik naar buiten ga maar verder niets. In de auto als je lang moet rijden zou ik de voetenzak openritsen en alleen dun dekentje gebruiken.



Ik heb ook een shelter maar persoonlijk vindt ik de voetenzak nu het zo echt koud wordt fijner.