Ervaringen Romed midstream zwangerschapstest?

Wie heeft er ervaring met deze test? ik heb net 1 besteld bij babybrabbel.

Hoi Paola,



De ervaringen met Romed zijn niet zo goed, helaas. Ze kunnen vals positief geven, dus ook positief als je niet zwanger bent.

Maar ik hoop dat ze bij jou positief worden omdat je wel zwanger bent! :wink:



Succes!



Groetjes,

Jippie

@Jippie wrote:

Hoi Paola,



De ervaringen met Romed zijn niet zo goed, helaas. Ze kunnen vals positief geven, dus ook positief als je niet zwanger bent.

Maar ik hoop dat ze bij jou positief worden omdat je wel zwanger bent! :wink:



Succes!



Groetjes,

Jippie


Ja, dit heb ik ook al vaak gehoord.

Voor de zekerheid koop ik wel een test bij de apotheek, Bij mijn vorige zwangerschappen kocht ik gewoon een huismerk van de apotheek. Was toen heel betrouwbaar! eigenlijk wel jammer dat er zulke slechte testen zijn zoals Romed , anderen zweren erbij dat het voor hun een goed merk is. :think:

Moet verschrikkelijk zijn als de test positief aangeeft, en daarna blijkt het dat het vals alarm was :snooty:



Ik heb nog steeds geen ongi, de buikpijn is gestopt, een beetje bruine afscheiding. Ben superzenuwachtig :shock:



:hand: Paola

Het schijnt dat de testen van Kruidvat vrij gevoelig zijn en één van de betere testen, net als CB.

Predictor geeft pas heel laat positief aan.



Groetjes,

Jippie

vandaag ben ik toch nog ongi geworden, ik kreeg de test ook vandaag thuisgestuurd. Uit nieuwsgierigheid heb ik de test gedaan.Hij gaf echt 1 dikke streep aan, geen vage 2e streep ofzo. vond het niet tegenvallen, behalve dan dat ik jammer genoeg niet zwanger ben :shifty:



:hand: Paola

Balen, zeg! :wall: :frowning:

Ik hoop voor je dat het de volgende ronde wel raak is!



Succes!



Groetjes,

Jippie