Mijn zoontje heeft vreselijk last van eczeem en vooral de jeuk is zielig. Smeersels werken niet, Nutramigen lust hij niet (zie mijn eerdere bericht) en nu kwam ik op internet allerlei positieve verhalen over NAET therapie tegen. Ik ben helemaal niet van de alternatieve geneeswijzen, maar ondertussen wel zo;n beetje ten einde raad. Heeft iemand ervaring hiermee?
Ik zelf heb naet therapie gehad en bij mij hielp het erg goed. ik kan nu weer fruit pinda’s en noten eten zonder last te krijgen van eczeem uitslag en ontstoken ogen.
Het is pijnloos en ik zou het zeker aanraden/informatie vragen bij iemand die dat geeft. Heb er alleen geen ervaring mee of het werkt bij kinderen.
Ik schop dit topic weer even omhoog, want ook ik ben aan het speuren naar ervaringen met NAET en baby’s.
Wij tobben ook al met van alles en nog wat sinds de geboorte van onze dochter. We krijgen er maar geen grip op en worden van het kastje naar de muur gestuurd.
Zijn er nog meer mensen die ervaringen hebben met NAET???
Hier actief bezig met NAET op dit moment, dus PB me maar met al je vragen en dan zal ik ze vanavond (op mijn gemak, ik zit nu op het werk) beantwoorden.
Groetjes,
Ireen :mrgreen:
En kastje-muur ken ik…die houd ik nu lekker aan het lijntje, terwijl ik met Noah NAET doe…en zijn eczeem trekt weg…rara hoe kan dat? (ik weet het wel )
@Sirene1974 wrote:
Hier actief bezig met NAET op dit moment, dus PB me maar met al je vragen en dan zal ik ze vanavond (op mijn gemak, ik zit nu op het werk) beantwoorden.
Groetjes,
Ireen :mrgreen:
PB-tje is inmiddels onderweg!