Ervaringen na strippen?

Vanmiddag rond 15.00 ben ik “gestript” door vk. t rommelt al een hele tijd maar zet niet door en ik wil zo graag dit weekend ons kindje in de armen hebben. Ze zei dat de buitenste ring mooi soepel was maar dan de binnenste ring nog geen ontsluiting gaf. Ze heeft dus even flink lopen “wroeten” :oops: en hopelijk zet het nu door.

Heb nog steeds harde buiken, menstruatieachtige krampjes/pijntjes. Druk dat ik moet poepen en druk om mijn blaas.

Zoonlief van 3 is voor zekerheid vast bij opa en oma logeren want ik hou er niet van als hij vanavond zomaar op stel en sprong gehaald moet worden. Wat zal ik doen? Lekker op bed liggen, beetje tv kijken en wachten tot hubbie thuis komt van werken of beetje rommelen, toch wat eten voor bereiden etc…

Kortom, graag jullie ervaringen na het strippen van vk…Hoe snel daarna kwam het op gang en gebeurde dat ook. Kun je je beter gaan ontspannen of afleiding gaan zoeken?

ik was met 40weken gestript en beviel pas tegen de 42weken aan!

Dus bij heeft het niet geholpen, Ik geloof niet meer in die foefjes van ananas,sex en veel lopen en al helemaal niet dat gewroet van dat strippen, Het had bij mij niet geholpen, maar schijnbaar bij sommige meiden wel, Ik denk zo van het komt wannneer het komt!

Het wroeten/strippen vond ik onprettig, kreeg er veel harde buiken van, buikpijn en verloor wel een beetje bloed,

Maar meid jij succes met de allerlaatste loodjes!!

Groetjes Jeanette

bij mij konden ze niet strippen bij thomas ne iris, bij lucas kon het wel maar heeft het nog 5 dagen geduurt

trouwens bij iris hadden ze sochtends nog geprobeert om te strippen, maar het kon nog steeds niet, toch ben ik dezelfde dag nog begonnen met weeen :wink:

Bij mij heeft het strippen wel het laatste zetje gegeven.

Ik ben 's middags gestript, ik was nog niet verstreken maar ze kon al wel met twee vingers de baarmoeder binnen om te roeren 8)

Ze heeft me toen wel gezegd dat het zowiezo niet meer heel lang had geduurd.

Ik ben die avond gewoon gaan slapen en middenin de nacht wakker geworden van een kramp en 2,5 uur later bevallen :dance:

Dus ik hoop het gewoon voor je dat het doorzet! Oh ja, ik was 40 weken en 2 dagen zwanger.

Groetjes Gien

Met 41+1 ben ik 's ochtends gestript, ik had toen ca. 2 cm ontsluiting. Nikkie heeft die middag flink liggen fitnessen, maar verder gebeurde er niets. 's Avonds om 11 uur kreeg ik onregelmatige weeen, waarvan ik al snel dacht dat het wel serieus was. En inderdaad, 's nachts om half vier is ze geboren!

En tja, in de tussentijd heb ik gewoon gedaan wat ik normaal op die dag ook zou doen, ik heb geprobeerd om me er niet te veel van voorstellen. Dus een beetje KOK’en, beetje rommelen in huis, nog wat opruimen, boek lezen, TV kijken etc.

Hopelijk gaat het bij jou ook zo vlot als destijds bij mij!

Hier met (ow zeeeef :oops: ) 41.2 meen ik gestript. Was al verweking uiteraard anders kunnen ze niet strippen. Die dag nog wat dingetjes gedaan, relaxt. Die avond tegen 23.00 begon het echt te rommelen. 2 keer die nacht de VK gezien en om 5 uur in het ziekenhuis. Om 7.55 bevallen. Dus het kan zeker wel effect hebben!!

Heel veel succes met de laatste heeel zware loodjes en hopelijk een goeie bevalling. :thumbup:

en hoe voel je je nu??

of lig je al te puffen??? :inlove: :mrgreen:

@kimmetje23 wrote:

trouwens bij iris hadden ze sochtends nog geprobeert om te strippen, maar het kon nog steeds niet, toch ben ik dezelfde dag nog begonnen met weeen :wink:

Dit bericht geeft mij weer moed, want kon vanmorgen bij de gyn nog niet gestript worden.

Groetjes Renate

zowel met 40 wk als 41 wk gestript…geeneffect…(ja “oefenweeën” ) ben pas met 43 wk bevallen…

moet binnen 24 uur effect hebben geloof ik…anders heeft het niet gewerkt

ik ben bij de eerste gestript en een uurtje later kreeg ik lichte weeen en vier uurtjes later had ik volledige ontsluiting, ik reageerde er dus erg goed op. Ben benieuwd of het doorzet bij je, succes !!!

Ik ben bij Dana 3x gestript zonder resultaat. Drie dagen na de laatste strippoging besloot onze eigenwijze tante dan alsnog maar te komen.

Ik hoop voor jou dat het op gang komt! :thumbup: