Hallo dames,
Heeft hier iemand ervaringen met de titanium breeze buggy?
Hij lijkt me erg praktisch omdat hij klein is en ook aan de fiets gehangen kan worden. Maar zitten hier ook maxi cosie adapters bij? En kan er een kiddy-board op?
En is hij idd zo handig als ik denk??
Bedankt!!
Groetjes,
Jolanda
denk dat je bij mamavraagjes of babyvraagjes sneller een reactie krijg
das een hele goeie ja… haha
Ik heb een titanium gehad, ik heb hem doorverkocht aan ank83 (ook een kokster). Het was een super buggy maar was te klein voor mij… Ik ben 1.83, hij was net iets te laag…
Volgens mij zijn er geen adapters bij te krijgen voor de mc. Volgens mij kan het zitgedeelte er niet eens vanaf…
wij hebben de titanium breeze. hij is inderdaad laag, dus je moet niet te lang zijn (volgens mij geldt dat voor veel buggy’s, ik ben klein maar voor mensen boven de 1.75m lijkt me het een ramp. anyway)
bevalt goed :thumbup:
licht, makkelijk op te vouwen, rijdt als een speer, veert lekker.
volgens de verkoper kunnen er wel adapters voor de mc op maar die hebben wij niet. dat zou ik goed navragen.
en een parasol erbij kopen. het zonneschermpje is niet genoeg om de zon uit de oogjes van de beeb te houden.
het tuigje is nogal wijd. onze kleine is nu 7 mnd en zit nog ‘los’.
hij zal er wel ingroeien :lol:
de rugleuning kan traploos versteld worden met een riempje. op zich fijn maar ik vind 'm wel wat slap. ik had liever een leuning met 3 of 5 stappen gehad. :thumbup: vind ik dat de rug helemaal plat kan
succes met vergelijken!
Het tuigje heb ik zelf met de hand wat kleiner genaaid. Daarna zat Juul hartstikke recht in de buggy…
Wij hebben de snooze.
Het enige nadeel wat ik eigenlijk vind is dat de boodschappenmand klein is en je komt er niet bij als de kleine in ligstand slaapt. En volgens mij slijten deze bandjes veel sneller als luchtbandjes :think:
Ik zag op een site dat er wel adaptors te krijgen zijn!!!
Groetjes Diana
Wij hebben hem ook aangeschaft en ben er super tevreden over. Idd als je heel lang bent is het misschien niet handig maar dat hebben bijna alle buggys. Veron zit juiste in deze wle goed recht en dat had hij bij de quinny buzz met de oudere brede zitting niet daar hing hij echt in. Er zijn adapters bij te krijgen en heb gelezen dat er in oktober ook een officiele fiets drager uitkomt.
Groetjes