Ervaringen met Test Point gevraagd.

Ik ben al 8 dagen misselijk geen enkele zicht op me NOD terwijl ik normaal 5/6 dagen van te voren hevige pijnen heb.

Helemaal niets…

Ik heb net de stoute schoenen aangetrokken en een test bij etos gekocht.

Test - Point Vroege Zwangerschaps test!

Wie heeft hier (goede.) ervaringen mee?

liefs

Dit stond voor & achter op het doosje:

Met deze testpoint vroege zwangerschaptest kun je al testen voordat je je periode hebt gemist. (ongeveer 10 dagen na het seksuele contact)

Betrouwbaar:Deze test-Point Vroege Zwangerschapstest wordt klinisch gebruikt en het net zo betrouwbaar als een door de arts uitgevoerde test.

Gevoelig:Uitstekend sensitiviteit: 12MLU HCG/ML urine.

Eenvoudig en Snel!:Het teststaafje gedurende enkele seconden in de urinestraal houden, en het resultaat na enke minuten aflezen.

De test kan op ELK moment van de dag worden uitgevoerd, Ochtend urine is niet nodig.

Die van Matcare (ultra) werkt al bij 10 MLU en kan vanaf 6 dagen ervoor worden gebruikt.

Maar of dit allemaak ook echt zo is… ik heb geen idee

Nou matcare ultra, was echt niets, bij mij dan. Ik had zelfs nog lang gewacht. met 12 dagen getest en de aller aller aller vaagste lijn kwam te voorschijn. Ik moest de test open maken om hem te kunnen zien. De volgende dag een CB digitaal en die gaf gelijk zwanger aan.

Deze test gaf NEGATIEF.

Ik weet niet of ik een ander merk moet vertrouwen en denk dat niet iedereen Test- Point kent.

Ik hou het weer bij kruidvat, dan maar na me NOD.

Ja op een of andere manier komt iedereen weer op clearblue en kruidvat uit! :wink: