@mayo28 wrote:
Tjeeeees Marieke…42+4 :shock: :shock: :shock:
Tja… eigenwijze meid heb ik, wilde er gewoon niet uit, ik heb al aangegeven dat ik dat bij deze dus beslist niet wil :snooty: :snooty:
@mayo28 wrote:
Tjeeeees Marieke…42+4 :shock: :shock: :shock:
ik ben gestript met 41+5 en snachts begonnen de weeen…
Ik ben tijdens mijn bevalling van Jesse gestript. Na een kleine 3 uren heftige weeen maar 1cm ontsluiting, maar nu kon ze erbij om te strippen.
Daarna gingen de weeen als een speer en was hij er in 1,5 uur!
Ik vond het absoluut niet prettig en vond het wel pijnlijk… Misschien mdat het tijdens de weeen was?
Ik ben gestript met 37+3. Ik vond het zeker geen pijn doen!
Diezelfde avond begonnen de weeën en 's nachts is ze geboren.
Eerste poging tot strippen met 41+3 dagen door de vk. Het was allemaal nog net niet genoeg verweekt waardoor ze er niet goed bij kon komen.
Een dag later, dus met 41+4 moest ik naar de gyn voor controle, echo en ctg omdat ik bijna 42 weken was, dus om te beoordelen of ik nog thuis zou mogen bevallen en zo. Heb toen wel zelf moeten vragen of ze me wilde strippen, maar ze deed het gelukkig. Omdat ik bij de gyn in 1 of andere rare stoel moest zitten en mijn houding dus anders was, kon zij er wel goed bijkomen en heeft ze goed haar best gedaan! Auw…het was echt niet fijn, maar ik had er alles voor over om de bevalling te laten beginnen en thuis te bevallen. Een paar uurtjes later kreeg ik een wat onrustige buik, toch kunnen gaan slapen, en om 6:00 wakker geworden van de weeen!!! Uiteindelijk om 20:08 's avonds bevallen… ik zou het strippen zo weer doen, heb echt het idee dat het mij geholpen heeft en gered heeft van een ingeleide bevalling!
Ben gisteren om 2 uur gestript.
Veel gerommel enz gehad, maar helaas is het weer gestopt…
Veel succes!!!
gisteren om 11u en om 3.30u was onze dochter er…
:dance:
Gefeliciteerd Babylover!!
Ik ben ook gestript met 41+ nog wat, weet het niet meer precies. Was wat gevoelig, niet heel prettig maar ook niet heel vervelend (vond ik). Daarna gerommel en uiteindelijk is onze dochter pas na inleiding geboren met 42+1.
Marieke, jij gaat nu gewoon voor een ‘op tijd’ bevalling (ik ook )
Hahaha Tedda, ik heb dus inderdaad al bij de vk aangegeven dat ik dit niet meer wil. Wat heb ik een angst gehad die laatste anderhalve week. Gewoon het gevoel dat het kind eruit moest. Achteraf gezien ook juist want ze had een knoop in haar navelstreng en de hij zat 2 keer om haar nekje heen.
Ze gaan nu als ik weer overtijd ga bij 41 weken kijken of ik inleidbaar ben.
bij Dave met wk 40 , wk 41, wk 42 gestript hielp NIETS… met 43wk zijn de vliezen geprikt, toen met een uurtje bevallen…
Bij jade met 37.6 gestript en met 38wk gestript toen bevallen nadat de vliezen er ook bij zijn geprikt…
vond het geen fijne ervaring maar pijnlijk vond ik het ook neit… het sleutelwoord is ontspannen