Ervaringen met stoomreinigers

Weet niet of hij hier goed staat :think:



Ik heb een vraag over stoomreinigers, ben van plan er eentje aan te schaffen, maar er zijn veel merken en verschillende prijzen.

Heeft één van jullie ervaring met stoomreinigers en welk merk en type is aan te bevelen???

Ik lees mee,zit er ook over na te denken :mrgreen:

een hoop hangt al af van waarvoor je hem wilt gebruiken en wil je de stoomreiniger regelmatig gebruiken of heel sporadisch?



Wij hebben een karcher, prima ding, redelijk aan de prijs, maar we gebruiken hem ook heel regelmatig.

mijn schoonouders hebben ook een karcher en bevalt hun super, soms leen ik hem voor hier even :thumbup:

Wat wil je ermee reinigen? Ik heb er nl 1 speciaal voor de vloer en dat kan heel handig zijn maar als je er andere dingen mee wilt schoonmaken kun je beter een andere kiezen.

Wil hem eigenlijk overal voor gebruiken als dat kan…badkamer, wc, voegen enzo…

Ramen lees ik ook dat je die ermee kan doen, plintjes, tafels en stoelen (heb van die spijltjes) enz enz…

De karcher heeft ook zoveel types weer… Wil iig geen hand ding, maar eentje die lijkt op een stofzuiger lijkt me handig.

Dus welk type hebben jullie?? Zal ik hem op mp kunnen kopen? of misschien beter nieuw?



Ben benieuwd naar wat jullie er allemaal mee doen.

Niemand???

Wij hebben een stoomreiniger bij de Makro gekocht, ik geloof dat hij ongeveer €40,- kostte. We gebruiken hem om de laminaatvloer mee te stomen. Ideaal als je kleine kindjes hebt die met bekers of eten knoeien!