Ervaringen met Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) in Beverwijk?

Wij zijn afgelopen maandag doorverwezen naar de gyn. Normaal gaan wij naar het Medisch Centrum Alkmaar vanuit ons dorp. Ik kreeg al snel te horen dat we op de wachtlijst waren geplaatst voor november.

Na wat rondneuzen heb ik het RKZ gebeld en daar is aanstaande dinsdag al plek, helemaal goed natuurlijk.



Ik vroeg me af of er hier mensen zijn met ervaring in Beverwijk? Ik had op de website gelezen dat ze pas vanaf vorig jaar september een echte feritiliteitsspreekuur hebben.



Dank jullie wel alvast

ja wij maar wij zijn niet te spreken over het rode kruis

heeft de maken met mij zelf verkeerde diagnose

en met mij pa die de diegnose kreeg van een tia maar blijkt a.l.s te hebben en daar is die aan gestorven in november 2005

chantalmvbrittany: dat is bijzonder vervelend zeg. Was de verkeerde diagnose bij jou ook bij de afdeling gynaecologie?

nee daar niet

trouwens de gynecoloog is daar toppie

ben daar trouwens bevallen van me dochter

vandaag hadden we de eerste afspraak. Tot nu toe erg te spreken over de daadkrachtigheid. Er is bij mij een inwendige echo uitgevoerd en bloed afgenomen. Verder mag manlief zaad inleveren. Over 3 weken hebben we een belafspraak voor het doorspreken van de bloed en zaadtest. In de volgende cyclus krijg ik al een hsg.

Wij zijn ook naar beverwijk geweest en konden ervoor kiezen om de combinatie beverwijk/rotterdam te maken.



Maar wij zijn volledig naar rotterdam gegaan omdat er in beverwijk erg laks mee omgegaan werd met de afspraken.



En als je belde om door te geven wat rotterdam wou onderzoeken dan ging dat fout.



Maar misschien is dat per mens verschillend hoor.



Veel succes in ieder geval

Rotterdam en Beverwijk daar zit nog wel een flink verschil in kwa afstand. tot nu toe voelt Beverwijk goed, maar we moeten het verder afwachten. Bedankt voor je reactie