Ervaringen met online huishoudelijke hulp zoeken

Wij zijn op zoek naar een hulp in de huishouding/schoonma(a)k(st)er die eens in de week de belangrijkste dingen komt doen, zoals stoffen, stofzuigen, sanitair, en dan elke keer 1 wat grotere klus erbij.

Nu lijkt het me het fijnst om zo iemand via-via te vinden, maar dat wil niet echt lukken. Nu heb ik gezien dat er wel online diensten zijn om je aan een hulp te koppelen, zeg maar.

Heeft iemand (positieve/negatieve) ervaringen met dat soort online diensten?

Welke regio zoek je iemand?

Ik heb er als schoonmaakster ervaring mee. Het bedrijf waar ik voor werkte, vroeg een aantal euro voor de bemiddeling en gebruik van hun facturatiesysteem en een jaar beschikbaarheid van mijn kant.



Alleen als onverhoopt de werkzaamheden ophouden, factureren ze opeens 2 jaar aan die kosten en dus ook de uren die je eventueel niet kan werken, door vakantie of ziek zijn. Maar dat is de kant van de schoonmaakster, van de mensen waar ik voor heb gewerkt heb ik over dat bedrijf nooit klachten gehoord.

OK, dankjewel voor je reactie.

Wij hebben iemand via MP gevonden. Ook zie ik regelmatig oproepjes staan in het lokale krantje.

Op MP stikt het van de mensen die zich aanbieden.



Juist andersom is lastig: schoonmaakwerk vinden. (ik ben alvast aan het zoeken, voor het geval ik mijn baan kwijt raak :cry: )

Wij hebben iemand via Regeltante gevonden (even googelen)

Je betaald een klein bedrag voor inschrijving, maar dan krijg je ook wel mensen die echt willen. Verder selecteer je zelf. Kijk maar eens op de site. Dan kan je ook al bij voorbaat zien of er aanmeldingen zijn in jouw stad/dorp/regio.



Daar hebben wij wel goede ervaringen mee.

(Al hield onze schoonmaakster er na 5 maanden al weer mee op en zitten we nu weer zonder … :x )