ervaringen met de mutsy 4 rider?

wij gaan zaterdag kijken naar een mutsy 4 rider die we op mp tegenkwamen.

Iemand ervaring met deze wagen?

Bevalt hij? en waarom wel/niet?

Je hebt er niet veel meer aan,

hij bevalt hier wel, maar ik vind de voorwielen al snel gaan zwenken en zwabberen. 2 schoonzussen en mijn eigen zus hebben er ook een, alle 3 nieuw gekocht en binnen een jaar dit al. Vind dat bij z’n duur merk eigenlijk niet mogen. Wij hebben hem van mp en ook intensief beladen met boodschappen dus dan is het verklaarbaar, maar zus en schoonzus gebruiken hem echt alleen voor korte stukjes en nooit met boodschappen doen dus dan zou dat toch niet mogen gebeuren.

Verder een super wagen! De mijne is ook te koop :mrgreen: Wordt niet meer gebruikt nu zl of loopt, of in de draagdoek zit.

bedankt voor je reactie :slight_smile:

we gaan zaterdag pas kijken dus heb er nog zeker wel wat aan.

maar even een goed proefwandelingetje maken dan. het scheelt dat we natuurlijk niet de volle prijs hoeven te betalen, maar zwenken is ook niet alles.

Ik heb er ook 1, 2e hands gekocht op marktplaats.

Fijne wagen, maar ik heb ook last van een zwenkend voorwiel (de rechter).

Verder ben ik er heel blij mee, loopt heerlijk, maar ik zou goed in de gaten houden of de voorwielen niet zwenken. Loop een heel stuk, bochten om, enz.

Hebben wij ook gedaan, maar toen niet doorgehad.

Verder viel bij ons steeds de achterwielen eraf. De schroefjes waren er bijna allemaal uit, zo te zien hadden zij er nieuwe ingedaan die te kort waren, kwamen wij dus achter toen ik steeds weer nieuwe erin deed (dezelfde lengte), en die aan het einde van de dag er weer uit vielen. Sinds gisteren hebben we er langere schroefjes in, en hopelijk blijven die wel zitten.

is het nog wat geworden??

die voorwielen… even wat lucht erin doen, die van ons doet het alleen als de achterbanden harder zijn dan de voorbanden…

en natuurlijk is de wagen gemaakt met een kind erin, want als ik er een kind in zet (en maakt ook uit of je ze van je af of naar je toe zet, ivm gewicht) dat ik er nog nooit last van heb gehad, of de banden moeten slapper zijn…