Ervaringen met de AngelSounds?

Ik heb op internet gelezen dat je de meeste kans hebt om het hartje van je baby net boven je schaambeen te horen, in dit vroege stadium.



Maar is het ook mogelijk dat je op die plek je eigen hartslag hoort?

Ja hoor je kan dar ook je eigen hartslag horen.

Het is dus even zoeken.

Dank je. Dan moet ik inderdaad even verder zoeken.

Het geluid van je eigen hartslag is vele malen sterker en langzamer als dat van je kindje.

De hartslag van je kindje is te vergelijken met die van een stoomtrein. Snel en minder hard

klopt idd wat de dames hiervoor zeggen. ook hoor je de eerste keren meestal niet het hartje maar de navelstreng dat klinkt golfender dan deechte hartslag

Gisteravond had ik 'm eindelijk te pakken, de hartslag ging zo snel dat ik niet eens kon tellen hoeveel het per minuut was.

da heb je de goeie te pakken gehad :inlove: :inlove: :inlove: geweldig he ,als je dat vaak doen weet je op een gegeven moment zelfs welke bewegingen je kindje maakt of het een armpje is of een beentje , moeilijk uit te leggen , maar dat merk je vanzelf heerlijk vond ik het , elke avond ging ik lekker in bed liggen , en even luisteren :inlove: :inlove: :inlove:

ik heb ook de angelsounds, en je kunt inderdaad ook je eigen hartslag horen, ik hoor die van mij altijd heel goed in de richting van mn lies, en boven het schaambeen, en echt maar 1 centimeter daarnaast hoor ik de hartslag van de kleine :inlove: maar je hoort ze idd beide.

Ik vind de hartslag van de baby een beetje klikken als wind, whieuw whieuw whieuw whieuw heel snel achter elkaar, en mn eigen hartje heeft niet echt een wind geluidje. :mrgreen:



Heerlijk geluid is het he :inlove: :smiley:

Eigen hartslag in de buurt van de lies inderdaad haha!

Maar je hoort het verschil wel van hartslag hoor, van je beeb of van jou!



Beeb = meer galoppeer van een paard (zo snel)

Als jij zo snel zou hebben, zou niet goed zijn :mrgreen:



Bewegingen hoor je ook met de Angelsounds!

Zo enorm leuk allemaal :inlove:

Luister nu nog zelfs hoor, ondanks ik hem voel bewegen en zie bewegen dan :wink:

Maar het is soms gewoon heerlijk om even naar het hartslagje te luisteren :inlove: :inlove: