Ervaringen met bed: Minnen van de 'grote Zweed'?

Cells bed gaat binnenkort van Saba naar Tosca (oh Cell, je weet niet half hoe fijn dat ding nog is :-* ), en Saba gaat naar een “grote-meiden-bed”. Na wat zoekwerk heb ik Saba een aantal opties laten zien en dit was de overduidelijke winnaar. Dus mijn vraag: wie kent dit bed? Wie heeft 'em? Hoe bevalt het? Nog kritische dingen waar ik op moet letten?

Het is “Minnen” van de ‘grote Zweed’… jullie kennen 'em wel :wink: .

Bedankt.

Jaaa leuk die wil ik voor Nancy ook (maar ze slaapt nu nog zo lekker in d’r ledikant). Heb er geen ervaring mee alleen vind ik het jammer dat er wel meegroeibedden zijn maar geen meegroeimatrassen :mrgreen:

Wij hebben dit bed ook zwaar overwogen voor Eva. Ik vind het een superleuk bed voor een hele aantrekkelijke prijs !

De enige reden waarom wij deze niet hebben gekocht is dat we toch wel gecharmeerd waren van de mogelijkheden van de Hemnes. (opbergruimte en 2 persoons)

JAAAH die willen wij strakkies ook voor benthe :thumbup:

Volgens mij ben ik in de war :oops: Het bed die jij bedoelt is een meegroeibed toch ?

Ik bedoelde deze welke we bijna hadden gekocht:

Een meegroeibed vonden we zonde van het geld. We zijn gelijk naar eentje van 90x200 gegaan, de Hemnes dus. En nog steeds geen spijt. Eva propt het voeteneinde altijd vol met gekleurde kussens en beren :smiley:

Ja, het is een meegroeibed inderdaad, maar wij zouden 'em dan direct op de 90x200 stand zetten (niet meerdere matrassen kopen dus :wink: ). Die Hemnes ziet er ook leuk (en handig) uit, maar qua prijs komt 'ie een beeeeetje boven ons budget, hihi.

ik meen dat ik dat bed vorige week bij ikea breda voor 49 euro heb zien staan.

Haha ja die Hemnes is duur he :eh: Wij hebben het ook heel goed overwogen hoor en tot nu toe is het alleen maar handig geweest. Het bergt echt heel veel speelgoed , dekens en kussens en bovendien hebben we nu al een paar keer logé’s gehad.

Bij ons kon het dus wel uit.

Mijn zusje heeft hem voor haar dochter. Ze heeft hem pas een paar weken, maar tot nu toe bevalt ie haar erg goed! :thumbup:

Ik heb hem vanmorgen nog gezien. Zag er best ok uit.

Maar uh … ik moest wel even om je titel lachen … een bedvraagje over het minnen van de grote Zweed :roll: :oops:

@Karin2 wrote:

Volgens mij ben ik in de war :oops: Het bed die jij bedoelt is een meegroeibed toch ?

Ik bedoelde deze welke we bijna hadden gekocht:

Een meegroeibed vonden we zonde van het geld. We zijn gelijk naar eentje van 90x200 gegaan, de Hemnes dus. En nog steeds geen spijt. Eva propt het voeteneinde altijd vol met gekleurde kussens en beren :smiley:

Deze hebben wij voor Sas! Geweldig bedje!

Ik zag 2 bedden voorbij komen en vindt ze allebei super leuk. Zou ook zeker een keuze van ons zijn. Maar dan geen meegroeibed ben ik bang… :roll:

@Mutti wrote:

Ik heb hem vanmorgen nog gezien. Zag er best ok uit.

Maar uh … ik moest wel even om je titel lachen … een bedvraagje over het minnen van de grote Zweed :roll: :oops:

Bij die titel had ik ook zoiets van :think: even kijken…

Maar tis gewoon IKEA

Ja ik ken het bed.

Ja ik heb het bed

En ja hij bevalt prima :wink:

Wij hebben hem gekocht toen Ashley net 2 was en een tijdje op de middelste stand gehad.Nu staat hij al weer een tijdje op de “gewone” 1-persoonsstand,anders konden alle knuffels niet meer mee naar bed :lol:

Als je hem niet meteen in 1-persoonsstand zet moet je er ook de aparte matrassen bijkopen (zijn in 3 delen) .Nadeel van deze matras is ,vind ik,dat hij behoorlijk dun is.Wij hebben er nu een gewoon matras inliggen en ze slaapt erin als een roosje.

Op de foto bedje in middelste stand

Isabel heeft deze ook en wij hebben hem nu nog op de kleinste stand staan (zoooo schattig) met een hemeltje erboven, een echt prinsessen bed!

Het nadeel is natuurlijk 2 x een matras (maar dat doe je niet las ik).

Vind het ook wel weer een voordeel want deze matras was niet heel duur en kan ze mooi zindelijk worden straks voor de nacht :wink: Daarna lekker een fris groot matras :wink:

Maar goed het is natuurlijk niet alleen het matras, maar ook het dekbed.

Maar het bed :thumbup:

@miranda33 wrote:

Nadeel van deze matras is ,vind ik,dat hij behoorlijk dun is.Wij hebben er nu een gewoon matras inliggen en ze slaapt erin als een roosje.
Bedankt voor het noemen hiervan. Ik zag dat er meerdere varianten matrassen zijn, en wij hadden eigenlijk de voorkeur voor de 3-lagen variant, die leek me aardig dik en fijn. Maar een keer testen in de winkel is natuurlijk wel handig.

Oh ja, even over “de grote Zweed”… ik wist niet in hoeverre directe reclame wel of niet toegestaan was :mrgreen: !

@Jassie wrote:

Oh ja, even over “de grote Zweed”… ik wist niet in hoeverre directe reclame wel of niet toegestaan was :mrgreen: !

Je mag alleen geen linkjes plaatsen :wink:

@miranda33 wrote:

Ja ik ken het bed.

Ja ik heb het bed

En ja hij bevalt prima :wink:

Wij hebben hem gekocht toen Ashley net 2 was en een tijdje op de middelste stand gehad.Nu staat hij al weer een tijdje op de “gewone” 1-persoonsstand,anders konden alle knuffels niet meer mee naar bed :lol:

Als je hem niet meteen in 1-persoonsstand zet moet je er ook de aparte matrassen bijkopen (zijn in 3 delen) .Nadeel van deze matras is ,vind ik,dat hij behoorlijk dun is.Wij hebben er nu een gewoon matras inliggen en ze slaapt erin als een roosje.

Op de foto bedje in middelste stand

Npuja zeg, ik sta paf :lol: Wij hebben voor Danique exact hetzelfde bed, met hetzelfde dekbedovertrek en ook nog eens hetzelfde behang. Deze foto had zo hierboven genomen kunnen worden :lol:

Hier bevalt het bedje ook prima trouwens.

Groetjes Marjolein