Ervaringen met bambino kinderstoel

Iemand ervaring met de Bambimo Kinderstoel, die te koop is bij kruidvat online?



Ik krijg hem morgen binnen en vraag me af wat de ervaringen hier mee zijn.

Wij zijn er erg tevreden over, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Enig nadeel is dat het qua gewicht wel een flinke jongen is.

mijn ouders hebben hem een aantal jaar geleden gekocht, en hij is nog altijd in gebruik…gped stevig maar inderdaad een flink gewichtje… aan de andere kant wel zo fijn, zo’n lichte kinderstoel vind ik toch altijd wat minder veilig ogen…

Wij hebben deze kinderstoel ook en hij voldoet prima! Niet stuk te krijgen. Wel zwaar om te tillen, maar als je laminaat hebt kun je viltjes onder de poten plakken en de stoel zo door het huis schuiven.

uik heb hem ook, maar vooral in het begin vond ik hem niet fijn. Vind de zitkuip dan zo groot en sophie schoof dan ook regelmatig weg. Zelfs met een stoelverkleiner erin.

Mijn moeder heeft een kinderstoel van de ikea, en daar zat ze in het begin veel beter in, puur omdat het zitgedeelte kleiner was.

maar nu, vind ik hem wel fijn. SOphie zit er goed in en heeft ook genoeg ruimte. Vind hem alleen wat lastiger schoonmaken, omdat er overal kiertjes of verdiepingen (v an de schoreven) zitten waar wel eens erten in blijft zitten.

Wij hebben hem ook en zijn er erg tevreden over! :thumbup:

Nu hebben wij ook een Ikea kinderstoel erbij voor de extra kindjes die komen spelen, eten , vervelen :wink:

En ook daar ben ik tevree mee.

Die is lekker makkelijk…

Lekker licht en ook makkelij voor de oudere kindjes! :thumbup:

ow hahah nou haal ik ze door elkaar ik heb ook de tiamo bij de prenatal. :think: ( sorry ben wakker gebeld :mrgreen: )



Anyway ze zijn evengoed volgens mij hoor!

Lekkere stevige en degelijke stoel :thumbup:

Ja ik heb vloerbedekking & hij blijft op 1 plek staan, en ik heb hem 1x in een kinderstoel gehad van V&D, is een look a like. Daar zat hij ook ruim in maar was wel goed.



Mijn benieuwen, tis een pakketje van eh… 10,6 kg. Word met UPS bezorgd, vraag me af hoelaat, hoop optijd.

Heel goed.

Ik gebruik die stoel al 4 jaar nu zonder blad als een meegroeistoel :thumbup:

@Jannigje wrote:

Heel goed.

Ik gebruik die stoel al 4 jaar nu zonder blad als een meegroeistoel :thumbup:


En hoe werkt dat, je kan het zitvlak enzo verstellen?

Wij hebben hem ook al 4 jaar, bevalt prima al vin dik wel dat als ze net kunnen zitten het wel ruim is in de stoel. Je bent dan echt een verkleiner nodig. Tevens is hij een beetje lomp en zwaar.



Voor tes heb ik nu nog de ikea kinderstoel in gebruik totdat ze zonder probelmen in de kv stoel kan.

@marloes vip wrote:

Volgens mij kan je het zitblad met een inbussleutel verstellen. Gewoon de schroef daarmee losdraaien en op benodigde hoogte weer vast zetten.



ik vind deze stoelen echt veel mooier dan de triptrapstoelen, die vind ik te strak! Krijgen we een foto te zien van je kleine in de mooie stoel?


Natuurlijk, hoop dat het optijd komt, moet vanmiddag weg nl… :shifty:

Inelkaar zetten was een hell, niet moeilijk maar vooral zwaar, maar hij is gaaf!! :inlove:

Fijn dat die zo goed bevalt ik heb hem vorige week ook in huis gehaald, inelkaar zetten duurt nog wel een aantal maanden, ben benieuwd hoe dat straks gaat.

Hoi,



mijn zus heeft er twee voor haar tweeling van nu anderhalf jaar. In het begin vond ze ze ook niets (te ruim en zo wat knipoogje al schreef) maar nu… de meiden klimmen er zelf in en uit en zitten er goed in. Hij lijkt wat op de stoel die ik heb (tiamo) en ik vind het gewoon heerlijk dat de kinderen er zo lang in kunnen. Mijn zus heeft er ook antislip onder gedaan en hoeft ze niet te tillen maar kan ze gewoon schuiven.



Veel eetplezier met je kleine in de mooie stoel gewenst! :smiley:

Volgens mij kan je het zitblad met een inbussleutel verstellen. Gewoon de schroef daarmee losdraaien en op benodigde hoogte weer vast zetten.



ik vind deze stoelen echt veel mooier dan de triptrapstoelen, die vind ik te strak! Krijgen we een foto te zien van je kleine in de mooie stoel?

Leuk. Fijn dat hij er is en al staat.