Hallo,
Zijn er hier dames die ervaringen hebben met behandeling bij de acupunctuur i.v.m. Zwangerschapsmisselijkheid?
Ik ben erg misselijk, ben al een paar dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis i.v.m. Uitdroging.
Nu heb ik medicatie, is het minder, maar nog wel storend aanwezig.
Ik hoorde van iemand over acupunctuur, was benieuwd of iemand er ervaringen mee heeft.
Groetem Tamara
Ben je bij de andere zwangerschappen ook zo ziek geweest?
Helaas is het niet nieuw voor me.
In alle zwangerschappen zo heftig gehad en dus ook meerdere keren opgenomen geweest.
Ik zie mijn oom vanmiddag, hij is acupuncturist.
Ik zal mijn best doen om er aan te denken (is op een verjaardag, dus druk ;)) en het eens aan hem vragen.
Sterkte ermee!!! :hug: Ik weet uit ervaring hoe vervelend het is (bij allebei een week of 10 boven de wcpot gehangen :evil: )
Marieke, als je dat zou willen heel graag!!
Hoi, heb het mijn oom gevraagd. Acupunctuur kan zéker goed helpen, maar schijnt wel te verschillen van vrouw tot vrouw hoe je erop reageert.
Maar zeker de moeite waard om te proberen :thumbup:
Hij wist dat er ook een homeopatisch middel was, goed tegen zwangerschapsmisselijkheid. Precieze naam ging ie voor me opzoeken, maar was van Nestmann, misschien kom je ergens als je google er even op gooit?
Hij zei ook dat er een aantal speciale Chinese kruiden waren, die hielpen ook heel goed. Maar dat moet echt op jouw lijf worden afgestemd, en echt goedkoop was het schijnbaar niet…
Ik weet even niet uit welke regio van het land je komt, maar hij wist wel een goede homeopaat in de regio Limburg.
Kan evt. wel adresgegevens pb’en, als je er behoefte aan hebt.
Hoop dat je er wat aan hebt!
Ohnee, zie dat de regio Limburg beetje uit de buurt van je is
Mijn oom werkt in Amersfoort, das meer in de richting
Beetje late reactie, kreeg geen melding van een nieuwe reactie.
Bedankt voor na vragen!
Gisterochtend heb ik zelf een acupuncturist hier in de buyer gebeld,
Kon gelijk 's avonds terecht.
Wat een beleving zeg!
Merk dat mijn darmen nu goed aan de slag zijn, das wel fijn.
Mocht je de naam van dat homopatische middel weet,
Dan hoor ik het graag
Ik had graag naar je oom gegaan, maar dat is iets te ver rijden. Dat Lukt me nu niet zo goed.
Nogmaals Bedankt!
Hoi Tammy,
wat fijn dat je al meteen resultaat boekt bij de acupuncturist!!
Hierbij nog de gegevens van de homeopatische middelen die mijn oom zou aanraden:
- Nestmann complex 185 : Apomorphinum
- Nestmann complex 125 : cocculus : meer als er ook sprake is van verstoord evenwicht en duizeligheid
- Lobelia PtK 58 : VSM : hierin zit apomorphinum verwerkt.
Mijn oom weet niet zeker of deze middelen in Nederland verkrijgbaar zijn, maar in Duitsland in ieder geval wel.
Misschien via internet of anders via je eigen acupuncturist?
Succes!!
Hoe voel je je intussen? Al wat beter?