Ervaringen meegroeibed minnen ikea

Ik vind de ikea minnen ijzeren bedden zo leuk, die mee kunnen groeien. Zou ook een goede oplossing zijn omdat haar kamertje zo klein is.

Wat is jullie ervaring daarmee? Werkt dat wel een matras in 3 delen? Gaat dat handig met instoppen/opmaken? Past gewoon beddengoed een beetje erop?

hier dan wel geen minnen, maar een ander meegroeibed van de IKEA met eenzelfde matras uit 3 delen.

We zijn hier nooit verder gekomen als 1 deel extra erbij en ik vond het prima gaan.

Toen hadden ze overigens nog heel handig onderlakens bestaande uit 3 delen, die hebben ze dus nu niet meer bij de IKEA.

Maar ik maakte het ook wel gewoon op met een 1 persoonsonderlaken en dan gewoon met de instopstrook van het dekbed er onder vouwen.

Oh ik heb die driedelige lakens ook maar gebruik ze eigenlijk nooit. Onhandig vind ik.

Ik vin dhet een fijn bed hoor maar wij hebben wel het plan om een gewoon matras te kopen als ze toe is aan de grootste stand zeg maar. Het onderste aparte matrasje doen we altijd bij de voeten, anders liggen ze met hun hoofd of nek precies op die gleuf, dat lijkt me niet goed.

Wij hebben het bed ook, leggen gewoon het kleine matrasje onderin. Zag trouwens op de site van Ikea dat ze nu beddengoed hebben voor de kleinste en middelste maat (is 1 set). Die ga ik van het weekend halen, aangezien we het bedje binnenkort weer gaan gebruiken voor de middelste.