Mijn kindje is ineens heel erg geinteresseerd in de wc en het plassen daarop… Nu is het zo’n heisa om telkens die luier aan en af te doen en ben ik me aan het orienteren op luierbroekjes… maar je hebt zoveel verschillende…
welke luierbroekjes vond jij fijn, wie helpt me door het luierbroekjes bos heen?
Ik heb gewoon de luierbroekjes van pampers…
Jep die heb ik ook van pampers, omdat me zoontje nooit wil blijven liggen op zijn aankleed kussen ideaal dus. En dan zelf aan willen trekken he dat snap je natuurlijk wel :lol:
nou het zijn voorlopig ff bumblies geworden… Hier bij de plaatselijke super mooi nada easy up pants… Kijk eerst wel of het concept bevalt… neig toch liever naar pampers… .maar ja… eerst maar eens proberen!
Weet iemand of Lidl ook luierbroekjes heeft?
hier gewoon pampers… :thumbup:
Pamper broekjes en heel af en toe die van C1000 , die trouwens ook goed bevielen.
Annamarie
Ik heb zeer goede ervaringen met de luierbroekjes (en luiers) van de Lidl. met name de prijs en kwaliteit hebben mij overtuigd.
een echte aanrader
ok, dus ze hebben wel luierbroekjes bij de lidl… bij de aldi namelijk niet… Had nu die van bumblies, maaar is geen succes, een flinke plasbroek en hij was door en door nat(niet alleen aan de randjes). die gaan hem dus zekerweten niet worden :wall: