ervaringen lodger shelter

Even een vraagje…

Ik wil voor mijn dochtertje graag een lodger shelter kopen, zodat ik lekker met haar op mijn buik naar buiten kan. Ik heb alleen geen idee of het wat is en als ik Google krijg ik hele wisselende ervaringen.

Ik wil hem ook gebruiken zodat ik gewoon achter de buggy (met mijn zoontje van 21 maanden erin) kan lopen en niet altijd met de dubbele kar weghoef. Is dit handig of zit ze dan ‘in de weg’?

En ligt het ook niet heel erg aan het soort kind of het wat is. Het lijkt me als je een heel nieuwsgierig aagje hebt die graag handjes beweegt en om zich heen kijkt, je er niet zoveel aan hebt. Of heb ik het mis??

Ik hoor het graag.

Angel

Mijn ervaring:

Als draagzak een waardeloos ding :thumbdown: Vond hem niet prettig zitten, draagde zwaar en nou ja, geen prettige ervaring lopen ermee.

Als zak voor in de maxi-cosi: :thumbup:

Ik heb de wrapper…een andere dus, maar ideaal spul is het wel, lekker zacht en warm.

En je laatste opmerking kan ik me wel in vinden…Emma vind de draagzak niet zo…ze ziet dan te weinig en kan zich niet bewegen…dus misschien valt er wel wat voor te zeggen zoals je t zegt… :wink:

Haha Wien, grappig dat jij dat hier komt antwoorden. Ik moest toevallig ook aan Emma denken toen ik die opmerking typte :mrgreen: . Ze lijkt me echt zo’n ondernemende baby die dat helemaal niets vind. Wist ik veel dat je dus idd ook zo’n ding hebt…

Nou, ik ga er nog eens goed over nadenken :think:

Kus, Angel

Yvette vind het heerlijk als ze moe is en dicht bij je wil zijn. Maar het is niet handig voor lange afstanden, dan pakken we de babybjorn die we erbij gekocht hebben :wink:

Veel kindjes vinden het heerlijk om gedragen te worden. Dicht bij mama of papa en als je vanaf het begin draagt dan wennen ze eraan.

Of de shelter de meest ideale draagdoek is? Ik heb hem nooit geprobeerd maar ik betwijfel het. Ik kan je wél vertellen dat er doeken zijn die véél minder kosten maar stukken handiger dragen. Ik stuur je een PB

@crazymom wrote:

Mijn ervaring:

Als draagzak een waardeloos ding :thumbdown: Vond hem niet prettig zitten, draagde zwaar en nou ja, geen prettige ervaring lopen ermee.

Als zak voor in de maxi-cosi: :thumbup:
Hier precies hetzelfde!!

Als draagzak is het echt een vervelend (te klein!!) ding.

Als draagzak vond ik hem in het begin ook fijn, maar ons mannetje is in februari geboren en dan kan het goed koud zijn!

Verder vond ik hem in de maxi-cosi werelds!

Offtopic @Dominique wrote:

Als draagzak vond ik hem in het begin ook fijn, maar ons mannetje is in februari geboren en dan kan het goed koud zijn!

!
Volgens mij schelen onze ukkies maar 1 dag in leeftijd :smiley:

Merlijn is van 21-2

Ik heb hem gekregen dus was ook even benieuwd naar de meningen…

Ik heb hem nog niet geprobeerd.

@Mama_jeanet wrote:

!

Merlijn is van 21-2

Klopt! :smiley: Maar je hebt niet meegeschreven met de feb-mama’s, toch?

@Dominique wrote:

@Mama_jeanet wrote:

!

Merlijn is van 21-2

Klopt! :smiley: Maar je hebt niet meegeschreven met de feb-mama’s, toch?
Ik schrijf mee met de maart mama’s hij is geboren met 37 w 5 dagen, toen ben ik ingeleid omdat hij aan de grote kant geschat werd :stuck_out_tongue:

Ik heb hem inmiddels toch aangeschaft en hij is idd behoorlijk warm. Maar met de herfst in het vooruitzicht zal dat niet zo’n probleem zijn, ik kan haar gewoon lekker luchtig kleden.

En ze ligt idd ook wel een beetje opgevouwen, maar ze lijkt het heerlijk te vinden. Dan zal het toch geen kwaad kunnen?? (ben er nog een beetje onzeker over, vooral omdat zoveel mensen ook vragen of het niet 'zielig’is).

Groetjes, Angel

Nee hoor, ons meisje vind het heerlijk om zo opgevouwen te liggen. Neem haar nog regelmatig even mee naar buiten in de draagzak als ze 's avonds haar huiluurtje heeft, dan is ze lekker rustig (in de buik ligt ze toch ook opgevouwen?)