ervaringen lodger shelter gevraagd

Even een vraagje…

Ik wil voor mijn dochtertje graag een lodger shelter kopen, zodat ik lekker met haar op mijn buik naar buiten kan. Ik heb alleen geen idee of het wat is en als ik Google krijg ik hele wisselende ervaringen.

Ik wil hem ook gebruiken zodat ik gewoon achter de buggy (met mijn zoontje van 21 maanden erin) kan lopen en niet altijd met de dubbele kar weghoef. Is dit handig of zit ze dan ‘in de weg’?

En ligt het ook niet heel erg aan het soort kind of het wat is. Het lijkt me als je een heel nieuwsgierig aagje hebt die graag handjes beweegt en om zich heen kijkt, je er niet zoveel aan hebt. Of heb ik het mis??

Ik hoor het graag.

Angel

Ik heb er een en vond 'm vooral fijn om in huis te dragen, als Isa onrustig was werd ze snel stil en sliep ze in de shelter lekker in. Vaak legde ik haar dan in de lodger in de box en zo sliep ze heerlijk verder.

Voor buiten heb ik 'm niet veel gebruikt want door de schuine manier van dragen vond ik het snel te zwaar worden. Voor buiten heb ik veel de buikdrager van babybjorn gebruikt (in de winter in combi met zo’n voetenzak.)

Alleen mogen ze daar wel pas vanaf 6 weken in.

Verder gebruikte ik de shelter trouwens ook ind e MC als in naar het CB of zo moest of voor een korte boodschap. Geen gedoe met jasje aantrekken maar ze lag toch lekker warm. Alleen als ze veel gaan bewegen was ie neit meer praktishc want dan wurmen ze zich toch een beetje bloot in de MC.

Als je nog twijfelt kun je ook een 2e hands kopen op MP, heb ik ook gedaan en die van mij was echt zowat ongebruikt en met doos en al er nog bij. Als je het dan niks vindt zet je 'm gewoon weer te koop.