Ervaringen Lodger Booster/ bunker?

Onze kleine meid wordt nu écht te groot voor de wagenbak :frowning: . Dus ik wil de wandelwageninzet gaan gebruikten.

Omdat de voetenzak daarvan erg warm is én ik met heel veel plezier de Lodger Shelter heb gebruikt, dacht ik dat het misschien handig is om een Booster te kopen.

Is de Booster goed los te gebruiken in de wandelwagen? En kun je de booster in de winter ook in je eigen voetenzak gebruiken?

Wij hebben een booster in de bunker en dat is wel erg lekker, maar echt hem los gebruiken doen we amper, wel voor thijs onderin de phil and teds, dan ligt het net wat zachter voor Thijs. Maar ik zou hem zelf niet los kopen, het is dat hij bij de bunker zat.

Hier net als MLK want los is niet echt praktisch. Het is echt een aanvulling voor de Bunker. Dan zou ik gaan voor een voordelige versie van de Prenatal of evt Hema wanneer ze zoiets hebben. Maar klinkt mss maf maar een fleecedekentje en daarin een aantal ‘gaten’ (grote knoopsgaten zijn het eigenlijk) maken voor het tuigje en dan zou je er ws ook zijn toch? Wanneer je dat zelf niet kunt of geen handige (schoon)moeder hebt kan evt een naaiatelier je daar vast mee helpen, hoppa wat klitteband op stategische plaatsen voor het dichtdoen. :thumbup: De meeste voetenzakken zijn idd ws wat aan de te warme kant voor de zomer.

Thnx! Ik weet genoeg! Zo’n handige moeder en schoonmoeder heb ik wel hoor, maar iets kant en klaars is makkelijker toch? :wink:

Hahaha ja dat kan, al kijk ik ook wel eens naar prijs kwaliteit. Wat mijn moeder maakt is uniek, geheel naar wens en vaak ook nog eens voordeliger. :wink: Haar uurtarief is werkelijk schandelijk onder het minimum kinderarbeidloon. 8)

Nu het wat warmer wordt gebruik ik geen zak meer. Wel heb ik altijd een lekker zacht dekentje in de auto liggen. stel het wordt even wat frisser en Noortje ligt net te pitten, dan leg ik dat lekker over haar heen.