ervaringen kidsworld vakanties

Hoi Iedereen,



Voor april-mei volgend jaar zitten we aan een vakantie te denken via kidsworld. Vorig jaar zijn we all-inclusive naar turkije geweest en dit beviel heel erg.



De vraag is dus: wie heeft positieve ervaringen met een bepaalde locatie van kidsworld en kan die dus aanbevelen? of welke locatie van kidsworld is wat minder goed bevallen?



graag verneem ik reacties, we willen ons vanavond/morgen even goed gaan orienteren, want op de site staan veel leuke locaties!



Zelf denken we of aan turkije of Griekenland, maar ervaringen met een ander land mag ook :wink:

Wij zijn in mei 2008 naar Palm beach in Hurghada, Egypte geweest en dat beviel prima! Redelijk kleinschalig maar wel alle faciliteiten. Ook veel te doen voor kids :thumbup: .

Ik heb even op de site gekeken maar Palm Beach zit niet meer in het aanbod :think: .

Kids world in Elenite Bulgarije! :thumbup:

irry-me, bulgarije hebben we inderdaad ook aan zitten denken, wat was er zo top aan ;)? Als ik op de site kijk, is het vrij lastig kiezen. Waarom hebben jullie voor dat land gekozen?



We twijfelen nu tussen griekenland, turkije of bulgarije…

Ik ben nu drie keer geweest met de hele familie.



In Turkije vonden we AquaFantasy in Kusadasi echt ge-wel-dig! Heerlijk eten, mooi park, lekkere en goede kamers, animatie was gewoon goed.

Daarna ben ik twee keer in Egypte geweest, beiden in Hurghada van Kidsworld maar dan twee verschillende accomodaties. Voor Egyptische begrippen was het prima, maar toch een verschil in kwaliteit met Turkije. In HUrghada waren trouwens JunglePark (afgelopen oktober geweest) en eentje die nu niet meer in de lijst staat.



Veel plezier in elk geval!

Douwine, ik turkijke zitten we idd aan kusadasi te denken, welke periode zijn jullie toen geweest, wat is verstandig qua niet te warm, maar ook niet te koud? zwemmen in mei is zeker nog niet te doen, of wel al?



groetjes,



Louise

@mlk1982 wrote:

irry-me, bulgarije hebben we inderdaad ook aan zitten denken, wat was er zo top aan ;)? Als ik op de site kijk, is het vrij lastig kiezen. Waarom hebben jullie voor dat land gekozen?



We twijfelen nu tussen griekenland, turkije of bulgarije…




Wij komen al jaren in Bulgarije,maar we hadden nog nooit zo iets exclusiefs gedaan.

Ons beviel het wel,lekker eten en drinken de hele dag,kids die goed vermaakt werden.



Ik denk dat kidsworld in Turkije meer te bieden heeft dan die in Bulgarije.

Als ik zo op de site kijk.

@mlk1982 wrote:

Douwine, ik turkijke zitten we idd aan kusadasi te denken, welke periode zijn jullie toen geweest, wat is verstandig qua niet te warm, maar ook niet te koud? zwemmen in mei is zeker nog niet te doen, of wel al?



groetjes,



Louise




Wij gaan eigenlijk altijd na de zomer. September / oktober. In Kusadasi was ik jarig op de dag van aankomst dus weet ik heel zeker dat we begin september waren. :mrgreen:

Ik heb geen idee hoe de temperaturen in het voorjaar daar zijn. Zou je misschien eens een reisbureau kunnen bellen? Die meiden hebben daar wel verstand van toch?



Ik ben trouwens nu een cruise aan het uitzoeken… lijkt me ook ideaal met kids!

goede ervaringen met kidsworld op het reisburo.



vooral aquafantasy resort boeken we veel en veel leuk reacties… Ik ben inMei een keer daar geweest toen was het 25 graden :thumbup:

en het is aqua fantasy geworden :smiley: gister geboekt.

Lekker!!

Veel plezier!!