ervaringen ikea laminaat...

Hallo



Ze hebben bij de ikea laminaat voor 3,50 de vierkante meter.

Nu heb ik niet veel budget en zou ik met deze prijs het wel redden om laminaat te leggen.

Maar het moet wel een beetje ok zijn niet dat ik over 6 maanden opnieuw moet beginnen.



Iemand ervaring met deze laminaat ???

Wij hebben boven in de slaapkamers laminaat van de ikea.

Maar wij hebben de klillaminaat de goedkoopste.Heb geen klachten er over.

hier ligt al 2 jaar de goedkoopste laminaat door het hele huis van de ikea , heb 2 putjes erin zitten omdat er een grote stenen vaas is gevallen maar voor de rest ligt het hier er goed in , mijn vloeren worden intensief gebruikt :thumbup:

wij hebben niet de goedkoopste van ikea, maar het tundra laminaat op de hele bovenverdieping. Ligt er nu drie jaar en is nog perfect.

hier ook tundra… al 7 jaar…enne ideaal… zou zeggen… doen…

Boven 2 slaapkamers met tundra gelegd,nu een jaar geleden en het ziet er nog perfect uit.

Het enige waar ik echt verschil in merk met het veel duurdere laminaat wat ik beneden heb liggen is dat het veel gladder is.

misschien merk je het niet als je overal tundra hebt liggen,maar hier ligt dus beneden en op de overloop ander laminaat (met Vgroef en voelbare houtstructuur) en dan merk je echt heel erg het verschil.

Maar de kwaliteit ben ik echt heel erg tevreden mee hoor.

dat Tundra kan ik niet overal leggen is gewoon te duur.



Denk dat ik op de slaapkamers en de gang de hele goedkope leg en dan de tundra in de woonkamer

charity die goedkopere ziet er ook mooi uit hoor… zo anders gewoon als je bij ikea bent gewoon eens kijken.



soms heeft ikea ook aanbiedingen… wij hadden dit met de tundra toen was toen iets van €5,- p.m.

@Pitje27 wrote:

charity die goedkopere ziet er ook mooi uit hoor… zo anders gewoon als je bij ikea bent gewoon eens kijken.



soms heeft ikea ook aanbiedingen… wij hadden dit met de tundra toen was toen iets van €5,- p.m.




ja klopt vorige keer wasie idd in de aanbieding maar jah wist niet hoeveel ik moest hebben want voor 5,- zou ik het miss nog overal kunnen leggen…

Wij hebben ook het goedkoopste laminaat (slätten) Ben er op zich erg tevreden over, maar “nat” dweilen is geen optie, kan wel met een licht vochtige doek of meteen drogen, want het trekt wel erg snel krom vind ik, maar we hebben het op zolder en in de woonkamer, we moesten even low budget verhuizen. ;D



Ik persoonlijk vind dat je bij de tundra laminaat meer keuze hebt en ook wel mooier qua kleuren, maar je moet denk ik zelf even kijken, de kleur op de website wijkt wel erg af van het echte laminaat.



Succes met leggen alvast!

Je hebt tegenwoordig ook zeil dat eruit ziet als laminaat! Hebben wij in een van de slaapkamers (lag er al) en het ziet er bijna als echt uit. Als het ergens komt te liggen waar de vloer niet perse prachtig mooi hoeft te zijn, is dat misschien wel handig (ook makkelijk schoon te maken) en bovendien is het heel goedkoop!

@Veertjeg wrote:

Je hebt tegenwoordig ook zeil dat eruit ziet als laminaat! Hebben wij in een van de slaapkamers (lag er al) en het ziet er bijna als echt uit. Als het ergens komt te liggen waar de vloer niet perse prachtig mooi hoeft te zijn, is dat misschien wel handig (ook makkelijk schoon te maken) en bovendien is het heel goedkoop!




Ik vind het novilon vaak nogal raar ruiken en ik heb het is mijn vorige woning gehad maar het hield niet echt lang. Mijn dochter liet iets uit haar handen vallen en er zat meteen een gat in.

misschien een hele rare vraag. Maar heeft iemand van jullie Tundra laminaat gebruikt van de Ikea met esdoorn kleur en hebben jullie 2 platen over. Dan zouden we die nl graag overnemen. Wij komen 2 stroken tekort… :frowning:

Sabrina, heb je een pb gestuurd… hoop je er wat mee kan…

Wij gaan boven ook laminaat leggen. We hebben het goedkoopste van Ikea overwogen, zag er online mooi uit. Maar in de winkel vonden we het beide er zo goedkoop uit zien dat we toch maar voor de wat duurdere versie gegaan zijn. Dit weekend wordt het boven gelegd, ben benieuwd maar over dit laminaat horen we alleen goede berichten.

Is dat zo? Wij hebben nu novilon beneden en tzt willen we dat vervangen voor laminaat of een houten vloer. Het liefst zou ik vloerverwarming en plavuizen doen maar dat moeten we er uit halen als we ooit verhuizen gaan (huurhuis) dus dat doen we maar niet.