Hoi,
Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die ervaringen hebben met een homeopatisch arts en behandelingen.
Ik ga hier met beide meiden heen, de jongste voor de weerstand en de oudste voor de buikklachten die maar niet overgaan.
Je gaat wat proberen he, maar hoop toch echt dat dit helpt!
als je de goede hebt, dus een klassiek homepaath dan kun je er erg baat bij hebben.
ik heb al meerdere keren mijn dochters laten behandelen. ook de vacinaties heb ik onder begeleiding van de homeopaath gedaan.
en ook ik heb korreltjes geslikt met goede resultaten
mocht je vragen hebben pb dan maar.
Hier ook goede ervaringen met een soort van homeopaat.
Ik zie dat je in overijssel woont, ik heb hele goede ervaring met een man in Dalfsen.
Onze zoon had tot voor 3 weken terug nog geen enkele nacht door geslapen, heel vermoeiend, en natuurlijk van alles geprobeerd.
We wisten het echt niet meer, dit was onze laatste hoop, en ja, sinds die tijd slaapt hij alle nachten door.
Ik was er altijd een beetje sceptisch over, maar ik ben volledig om, want heb met mijn eigen ogen gezien wat die beste man voor ons heeft betekent.
Je mag me pb-en voor z’n gegevens.
Hier eenmaal bij een homeopaat geweest toen M 3 jaar was ivm terugkerende oorontstekingen. Bij mij als kind had een homeopaat wonderen verricht en eerlijk is eerlijk: na eenmalig 3 korreltjes was M jarenlang oorontstekingvrij. Geen idee of het door de korreltjes kwam of toeval was, maar ik zou het zeker opnieuw proberen.
Ik ben, ook door een korrel, jarenlang van mijn extreme koortsuitlag verlost geweest.
Nu is het ( na het plaatsen van de mirena ) weer 2 keer terug geweest. Ik wacht volgende maand af, als ik het weer heb rond mijn menstruatie dan ga ik weer naar dezelfde homeopaat.
Ik kom er elf niet maar een vriendin van mij zweert erbij en is erg tevreden :thumbup:
Ik zou het zeker proberen.