Ervaringen Homeopaat

Hallo Allemaal,



Wij gaan morgen naar de homeopaat met verôn ivm waterwratten en al 1,5 jaar geen warm eten. Nu vroeg ik me af wat voor ervaringen jullie ermee hebben? Maakt niet uit op welk vlak ben gewoon benieuwd naar het algemeen.



gr loe

Geen ervaring met een homeopaat maar wel met waterwratjes.

Dochter van een vriendin had ze ook al ruim 1 1/2 jaar en die zijn nu weg door een vitamine c kuur.



Geef 2 weken lang elke dag 10/15 pillen vitamine c en ze drogen helemaal in en verdwijnen!

Heb dit nu al bij meerdere kindjes gezien en het werkt echt!

Ik hou het even in de gaten… zou goed kunnen werken zelfde als wat de homeopaat al zei weerstand…

Mocht er niets uitkomen ga ik dat zeker bekijken!

ja, voor mezelf. Periode gehad met heel moe en niks kunnen hebben van (onze overwegend lieve) kindjes. Energie stroomde terug in me tijdens de kuur. Super!



En, hoe was het? Heb je korreltjes meekregen voor 'm?

Heb idd van die "korreltjes’ meegkregen. En dat zou volgens haar ook snel aanslaan dus ben erg benieuwd. Hij kwijlt ook altyd heel erg en dat zou ook minder er van worden dus ben erg benieuwd :wink:

Geen ervaring met een homeopaat maar wel met waterwratjes.

Dochter van een vriendin had ze ook al ruim 1 1/2 jaar en die zijn nu weg door een vitamine c kuur.



Geef 2 weken lang elke dag 10/15 pillen vitamine c en ze drogen helemaal in en verdwijnen!

Heb dit nu al bij meerdere kindjes gezien en het werkt echt!

Ik hou het even in de gaten… zou goed kunnen werken zelfde als wat de homeopaat al zei weerstand…

Mocht er niets uitkomen ga ik dat zeker bekijken!

ja, voor mezelf. Periode gehad met heel moe en niks kunnen hebben van (onze overwegend lieve) kindjes. Energie stroomde terug in me tijdens de kuur. Super!



En, hoe was het? Heb je korreltjes meekregen voor 'm?

Heb idd van die "korreltjes’ meegkregen. En dat zou volgens haar ook snel aanslaan dus ben erg benieuwd. Hij kwijlt ook altyd heel erg en dat zou ook minder er van worden dus ben erg benieuwd :wink: