het enige vervelende vind ik , dat wanneer je echt je tsr hebt gehad en het er dus uit spuit… dat het af en toe in het kamertje blijft zitten, dus niet goed genoeg doorloopt… je moet dan zo af en toe ff het vacuum verbreken, zodat de melk doorloopt naar het flesje. Wellichtd at je daar met het siliconengevalletje minder last van hebt, omdat dan het vacuum wat minder heftig is???
Maar ideaal weer hoor… kolf nu elke keer precies genoeg, 80cc… en zonet zelfs 110!!!
Ik ben erg tevreden over mijn avent handkolf, maar heb tegenwoordig wel regelmatig (als de meeste melk eruit komt, ook al kolf ik dan voorzichtig) dat het ventieltje eraf ‘plopt’. Vanmorgen zelfs tot 2x toe, erg irritant!
misschien dat ie dan een beetje versleten is?? Heb je het al geprobeerd met het reserveventieltje?? En anders ff Avent mailen, wellicht krijg je gewoon een nieuwe?
Ik heb hem ondertussen aangeschaft en ook al een keer gekolfd. Ik vind het een prettig ding!!! Ik heb dus een goede aankoop gedaan! Het doet geen pijn (had ik met de andere kolf wel), loopt soepel en is niet zwaar of zo om met je hand te kolven. Maar idd wat jij zegt Beebiedroom: als je tsr hebt blijft het wel een beetje in datje tussen stukje zitten! Maar goed, dan maar een keer losmaken!
Ik kan voorlopig goed vooruit!!!
Liefs Woezeltje
Meiden hoe hebben jullie dat ventieltje om zitten??
Van boven erin of vanonder :think:
(bij de aventhandkolf dus :mrgreen: )
X Sas
boekje gevonden…
van onderaf dus…doe ik het toch goed… :mrgreen: