ervaringen gevraagt

Hallo,



Onze zoon Stijn is een hongerig beertje :wink:

Ik ben begonnen met kruidvat standaard voeding toen hij geboren is.

Al na twee weken hadden wij en het cb door dat Stijn net als zijn grote broer Wessel een hongerig kind is.

Toen heb ik kruidvat forte gehaald, speciale dieetvoeding voor hongerige baby’s.

Nou is het zo dat Stijn flessen krijgt van 180cc en 6 schepjes voeding, maar hij komt na 2’5 a 3 uur alweer voor een volgende fles.

En dit is veels te snel…hij zou er eigenlijk 4uur tussen moeten hebben.

Ik kan proberen te troosten met een speentje, bij me dragen of zelfs gaan wandelen niks helpt!!



Nu heb ik vandaag een pak Friso extra gekocht omdat we die bij Wessel hadden, en dat werkte ook.

Wie heeft ook de ervaring dat de kruidvat forte niet genoeg werkt??

En welke ervaringen heb je met friso extra??



Hoop dat ik er goed aan doe om van voeding te wisselen.



Groetjes Nathalie

Heb lange tijd de Friso extra gebruikt, tot ze met een nieuwe bereidingswijze kwamen (helft gekookt water en helft koud, niet echt handig als je onderweg bent) Daarna Nutrilon en Kruidvat uitgeprobeerd, maar deze bevielen hier niet goed. Dunne luiers en veel kwijlen en spugen.

Weer terug gegaan op Friso extra.

Op een gegeven moment liet ze steeds voeding staan en zijn we overgegaan naar de Friso standaard.

Nu zou je misschien kunnen denken dat dit de beste voeding is, maar vergeet niet dat elk kindje anders is en dus ook anders op de voeding reageert. Je zou een soort 2 weken moeten gebruiken zeggen ze,voor je kindje eraan gewent is.

Blijft dus echt een kwestie van zelf uitproberen.

ik heb bij lindsay idd ook friso extra gebruikt werkte bij lindsay perfect , maar hoor ook goeie verhalen over de kruidvat dus wil eigenlijk nu die gaan proberen bij de derde… denk idd at ieder kind verschillend is en kwa samenstelling zit er als het goed is niet heel veel verschil in de voedingen…