hi allemaal,
Ik overweeg om een wii fit aan te schaffen. Mijn vraag, is het werkelijk iets of is het iets wat voor 1 week leuk is en daarna in de kast ligt. Wat is het verschil tussen wii fit en wii fit plus?
Ik heb een wii, dus het wii fitt plus pakket is dan voldoende? Waar balance board en spel in zit? Oh en werkt het balance board op batterijen?
Je hebt inderdaad genoeg aan het balancebord en het spel. Er zitten batterijen in (krijg je erbij)
Ik heb hem meteen gekocht toen hij uit was en gebruik hem best vaak. Zou zeker de plus kopen, daar kan je een schema in maken. Ik moet steeds de losse oefeningen aanklikken. Ook zitten er meer oefeningen in. Ga het plus spel zelf ook nog kopen.
Als je er echt graag mee sport is het dansspel misschien ook een aanrader :lol: Daar kan je ook een workout programma in doen en ik vind dat echt leuk. Kun je bijvoorbeeld aantal calorieën opgeven.
Dat klinkt goed Angelbaby. Dank je voor je reactie. Ik heb nog even rondgezocht en inderdaad de fit plus lijkt mij leuker. Een beetje beweging kan geen kwaad hier. Ik hoop alleen wel dat ik het dan vaak doe. Ik zit nu te dubben, wel / niet…t neigt aardig naar een wel. :think:
Dat ligt er dan vooral aan of je jezelf tot bewegen kan zetten… Dus of je zelfdiscipline hebt of niet
Bij mij werkt het het beste om het op een vast moment op de dag te doen. Als ik hem gebruik, doe ik dat na de ochtendfles, want dan dommelen R&R altijd nog lekker even verder.
Precies…discipline…daar schort het nog wel eens aan bij mij. :oops:
Ik heb hem ook veel en vaak gebruikt… Heb hem toen ook gekocht toen hij net uit was…
Ondertussen ga ik 4x per week naar de sportschool en blijft de wii dus vaak uit Maar toch gebruik ik hem nog op dagen dat ik me verveel of als ik niet naar de sportschool kan.
De plus heb ik niet, heb laatst wel “my fitness coach” gekocht, maar pas 1 keer gespeeld.
hier ook een balance board met de eerste fit erbij.
Gebruik hem momenteel niet, ik heb vakantie :mrgreen: maar vooral: de kinderen hebben vakantie! En ik doe het meestal in de ochtend als de oudsten op school en psz zitten en de jongste op bed ligt.
Heb wel tijdje terug die fitness coach gekocht en als je echt een workout wilt is die beter! Daar moet je echt even flink je best voor doen (zeker als je basis conditie er niet is).
Wat ik de laatste week voor de vakantie deed was 2 ochtenden die fitness coach en 1 ochtend vrij steppen op de wii fit. Kan je lekker tv kijken en doorsteppen :lol:
Samen met de kids doen we nog weleens wat losse spelletjes op de Fit, maar dat is echt afentoe.
O ja, dat vrij steppen deed ik ook heel veel, bijna elke avond wel… Bereik je ook goed resultaat mee hoor. Ik ben toendertijd 15 kg afgevallen door de combi op het eten letten + 4 keer per week op de fit.
aha, zit dat vrij steppen bij de fitness coach of de wii fit, steppen vind ik ook erg leuk. Ik heb vanmiddag even rondgesnuffeld, overal uitverkocht. Dus misschien is het sowieso goed om nog heel eventjes af te wachten en dat misschien de prijzen wat omlaag gaan. ik zag m namelijk al ergens voor 69 euro in combinatie met 3000 airmiles.
dat vrij steppen zit bij fit.
vrij steppen zit idd bij de wii fit.
Moet je je eerst even door 2 andere dingen heensteppen, maar dat is ook wel lachen (zeker als je man het doet :mrgreen: ) en dan kan je een tijd instellen dat je vrij wilt steppen en dan overschakelen naar de tv.
Fit plus is natuurlijk nog niet zo lang uit, dus zal wel net zo’n run op zijn als op de eerste fit versie.
Eigenlijk ben je net te laat, ze hadden de originele fit + board laatst voor 60 euro ofzo bij de BartSmit en dan voor 19 euro de plus cd rom erbij! Maar ja daar heb jij nu niks meer aan natuurlijk :roll:
Wij hebben sinds de Kerst een Wii + een Balance Board en Wii Fit Plus.
De Wii Fit Plus heb ik nog niet uitgeprobeerd, dat doe ik na de bevalling wel
Manlief en dochterlief zijn helemaal weg van de Olympische Winterspelen :mrgreen:
Bobsleeën, schansspringen enz.
Leuk hoor :thumbup:
Het klinkt erg leuk. Ik hoop alleen dat hij niet in de kast onder een laag stof beland. :mrgreen:
Ik hou mn ogen nog even open naar aanbiedingen. de pakketten met alleen de fit erbij zullen er vast nog wel voordelig uitgaan.
wij hebben ook het Balance Board en Wii Fit Plus maar moet eerlijk bekennen dat het ding niet gebruik voor de workout :oops:
Ik vindt de spellen die je met de fit plus kan doen gewoon leuk, zo als de fanfare en het bouncen met je kont om te het getal 10 te komen :oops: :mrgreen:
Wij hebben het bord dus echt puur voor de spellen
bouncen met je kont tot 10???!
Ik zeg: maak eens een filmpje?! :mrgreen:
Wij hebben ook al de Wii + een Balance Board en Wii Fit Plus. We hebben dat ding welgeteld 1x gebruikt en sindsdien staat het te verstoffen :oops:
Gaan 'm binnenkort weg doen.
@mamaMarije wrote:
bouncen met je kont tot 10???!
Ik zeg: maak eens een filmpje?! :mrgreen:
hahaha ja die is echt lachen!!! :mrgreen: en ziet er idd heerlijk leedvermakend uit, maar helaas er komt geen filmpje hahaha
Heel herkenbaar. Van de week tot 1 gebounced met een vriendin. We kwamen niet meer bij! Tv staat bij het raam, dus overdag gordijnen dicht :mrgreen: . Vind de plus ook leuker, gebruik hem te weinig maar moet eerlijk toegeven dat dat idd een discipline-kwestie is. Het spel is leuk genoeg!
Het klinkt heel grappig.
Ik ben wel benieuwd of er net zoals Matsjo meer mensen zijn die tde wii nauwelijks gebruikt hebben en daarna niet meer. Ik speel nu eigenlijk nooit met de wii, maar de gameboy daarentegen speel ik wel met regelmaat mee.
Ja hier.
Gelukkig is alles geleend maar wij spelen er amper op.
Niet op de wii, niet op de balance board.