ervaringen gevraagd over de bibabadjes

ik baal er zo van dat we hier in huis geen bad hebben voor de kids en nu kwam ik de bibabadjes tegen.

lijkt me ideaal maar wilde eerst kijken of er mensen hier al ervaring mee hebben.

zowel negatieve als positieve.



groetjes tamara

Ik heb er 1, sinds ik in mijn flat woon (1 maandje nu)!



Van Miekske overgenomen!



Ik vind het ideaal!

Saartje vind um ook wel gaaf, alleen vind ze nu ineens het afvoerputje eng… :eh: :mrgreen:



Hij past precies in mijn douchecabine, daarna opklappen, laten drogen en klaar!

Geen sta in de weg, niets!



Ben er echt blij mee!

wij hebben ook lang getwijfeld, maar ik vind het toch erg veel geld…



ik heb uiteindelijk een cementkuip gekocht (6 euro) en aan de zijkant een gaatje voor een badstopje (1 euro) gemaakt.



werkt als een trein!



wij zijn uiteindelijk blij dat we voor deze goedkope oplossing hebben gekozen

ik vond hem eigenlijk ook prijzig, maar mijn ouders willen een wat duurder kado geven als deze kleine geboren wordt en aangezien wij alle babyspullen e.d al in huis hebben zat ik hier aan te denken.

maar ja wilde wel eerst wat ervaringen horen.

en een cementkuip staat wel altijd in de weg en het leek me juist zo gemakkelijk dat je klein kon wegzetten.

onze badkamer is al zo klein.

Wessel heeft er met veel plezier in gebadderd…

1 x per week gooide ik 'm in de wasmachine op 60 gr.

voor de rest… uitspoelen en lekker inklappen… ideaal…





Wessel wil er nu niet meer in want is helemaal into “koken” tijdens het douchen… heeft dus nu een keukentje in de douche staan en een hele pannenset.



Maar ik vond het echt een goed ding!

Voordat ik 'm kocht was ik bang dat Wessel continu zou omvallen door het geklots van het water tegen die flexibele randen (snap je?)… maar dat is dus niet het geval… 't is gewoon een stabiel bad.

@preggie wrote:

Wessel heeft er met veel plezier in gebadderd…

1 x per week gooide ik 'm in de wasmachine op 60 gr.

voor de rest… uitspoelen en lekker inklappen… ideaal…





Wessel wil er nu niet meer in want is helemaal into “koken” tijdens het douchen… heeft dus nu een keukentje in de douche staan en een hele pannenset.



Maar ik vond het echt een goed ding!

Voordat ik 'm kocht was ik bang dat Wessel continu zou omvallen door het geklots van het water tegen die flexibele randen (snap je?)… maar dat is dus niet het geval… 't is gewoon een stabiel bad.




heb je hem nog? wil je er vanaf? :mrgreen: :mrgreen:

Ik zit er dus ook stevig over na te denken. Een speciekuip is ook een oplossing. maar hoe maak je in hemelsnaam een passend gat voor een stop die niet lekt? Verder vind ik het wegzetten een probleem (hoewel hij natuurlijk ook prima gewoon in de douchebak kan blijven staan als ie niet gebruikt wordt…



Maar een 2e hands bibabad op de kop tikken lijkt me ook wel wat!

Wij hebben er ook een gehad (we hebben nu wel een bad). Is heel goed bevallen. De zak is helaas kapot gegaan tijdens de verbouwing maar het frame hebben we nog steeds. Wat ons betreft echt een aanrader.

Wij hebben er sinds kort ook eentje en Sebastiaan vindt het helemaal geweldig! Neemt in ons kippenhokje totaal geen ruimte in beslag en toch kan hij lekker in bad.

Het was ook hier een kado, omdat we alle baby spullen nog hadden. 'k Heb er nog geen moment spijt van gehad.



Groetjes,

Heleen

IK WIL 'M!!!

@Bren1970 wrote:

Ik heb er 1, sinds ik in mijn flat woon (1 maandje nu)!



Van Miekske overgenomen!



Ik vind het ideaal!

Saartje vind um ook wel gaaf, alleen vind ze nu ineens het afvoerputje eng… :eh: :mrgreen:



Hij past precies in mijn douchecabine, daarna opklappen, laten drogen en klaar!

Geen sta in de weg, niets!



Ben er echt blij mee!






:-* :mrgreen: :thumbup:



Mijn kinderen hebben er heel veel plezier van gehad… Ik had dus ook alleen een douche en het bad was echt ideaal!



De zak die erin hangt is ook van een materiaal gemaakt dat de kinderen een beetje grip hebben en niet zomaar uitglijden…



Het is al gezegd dat je 'm kan wassen… neemt weinig ruimte in… is best groot… Ik heb 3 kinderen er dagelijks in gebadderd en 9 van de 10 keer gingen ze er alledrie tegelijk in…

@Misterylady wrote:

Wij hebben er ook een gehad (we hebben nu wel een bad). Is heel goed bevallen. De zak is helaas kapot gegaan tijdens de verbouwing maar het frame hebben we nog steeds. Wat ons betreft echt een aanrader.




De zakken zijn los te koop… :wink:

Ik heb er ook lang over getwijfeld, omdat ik het nogal een aardig bedrag vond. Ook hebben wij een cementkuip geprobeerd, maar ik ben zo blij met mijn Bibabad! Hij bevalt prima, vind het echt ideaal en het geld dubbel en dwars waard!

Wat een leuk ding!

Mischa en Justin zitten nu nog samen in het babybadje gepropt :lol: .

Past nog wel hoor, maar niet zo heel lang meer.

Eigenlijk wel een heel leuk verjaardagscadeautje voor straks in juni!

@miekske wrote:

@Misterylady wrote:
Wij hebben er ook een gehad (we hebben nu wel een bad). Is heel goed bevallen. De zak is helaas kapot gegaan tijdens de verbouwing maar het frame hebben we nog steeds. Wat ons betreft echt een aanrader.




De zakken zijn los te koop… :wink:




Weet ik, alleen wij hebben 'm niet meer nodig.

Kan het frame natuurlijk altijd nog los verkopen…

@Misterylady wrote:

@miekske wrote:
@Misterylady wrote:
Wij hebben er ook een gehad (we hebben nu wel een bad). Is heel goed bevallen. De zak is helaas kapot gegaan tijdens de verbouwing maar het frame hebben we nog steeds. Wat ons betreft echt een aanrader.




De zakken zijn los te koop… :wink:




Weet ik, alleen wij hebben 'm niet meer nodig.

Kan het frame natuurlijk altijd nog los verkopen…




8) :wink: :thumbup:

Jaaa wat wil je ervoor hebben voor dat frame dan???



Volgens mij zijn er al meerdere gegadigden…



Ik wil al een hele tijd zo’n ding, maar ze zijn zoo duur voor ons…

Zelfs 2e hands op marktplaats ofzo nog zo duur…

Tessa gaat nu nog in het babybadje op de grond maar past er amper nog in…

En straks die twee meiden samen… pfft…



Het voordeel van die dingen is dat ze ook in een ligbad kunnen staan waardoor je weer water bespaard…

Wij hebben een kleine badkamer en een cementkuip kan ik dus ook niet opbergen als ie niet gebruikt word… en aangezien mijn meiden niet elke dag in bad kunnen ivm hun huidje si het handig om een opklapding te hebben…

Over een vraagprijs heb ik nog niet nagedacht. Ik weet wel dat het een onding is om op te sturen, dus dat was ik eigenlijk niet van plan.

Tot welke leeftijd kunnen kindjes in zo’n badje?



Ik vindt hem namelijk wel erg leuk en praktisch,maar Sharon moet er ook nog wel in kunnen.

op de site van bibabad geven ze aan tot 7 jaar maar geen gewicht ofzo dus weet het niet goed