Ervaringen Friso comfort

Even een vraagje, mijn dochtertje Anouk is nu 6 weken en heeft echt ontzettend veel last van krampjes. We geven haar nu friso hypo allergeen (dit gebruikt ze al sinds we van BV overgegaan zijn op flesvoeding op aanraden van VK en kraamhulp) en infacol. De infacol verzacht wel, maar de krampjes zijn nog steeds behoorlijk aanwezig. Nu zag mijn vriend vandaag Friso comfort in de winkel staan, speciaal voor kindjes die veel spugen en last van de darmpjes hebben. (spugen doet ze trouwens niet veel) Ik wil niet teveel experimenteren met de voeding, omdat ik bang ben dat ze dan juist meer last krijgt, dus vroeg me af of hier mensen zijn die ervaring hebben met de Friso comfort.

wij hebben ruim een half jaar de Friso comfort gebruikt omdat we een klein spugertje hadden.



ik heb in het begin de friso standaard gemengd met de comfort, en dat ging prima. hij heeft er geen last van gehad.



de voeding is wel iets dikker dan de gewone voeding, dus je moet goed roeren en het water iets warmer maken, zodat het goed oplost.

mocht je besluiten over te stappen op andere voeding moet je wel rekening houden dat je meestal pas na 2-3 weken een effect kan zien.