ervaringen en kosten croozer 535 fietskar

Hoi allen,

Ik kan via marktplaats een fietskar kopen, een croozer 535 compleet met joggerwiel voor 175 euro. Alleen de stangen van het joggerwiel ontbreken, dus waarschijnlijk is het joggerwiel niet te gebruiken en alleen het losse neuswiel.

Is dit een beetje een redelijke prijs voor een (2e hands ) croozer met alleen het neuswiel?

Is de fietskar een beetje een fijne kar? We moeten nu 3 kids vervoeren en is zonder kar eigenlijk niet te doen!

Is de kar zonder het Joggerwiel wel prettig te gebruiken evt. als wandelwagen?

groetjes,

Louise

zonder dat wiel kan je hem niet gebruiken als wagen, ik zou als je dat wilt doorkijken naar een andere. Ik vind de prijs ook wel vrij hoog nog, zeker omdat dat wiel mist.

ik ken de kar zelf niet, maar heb wel gehoord dat het een goede moet zijn. Zelf een doplhin winter en kidcar van gazelle gehad, dat zijn ook echt fijne karren!

volgens mij is hij wel als kar te gebruiken met het neuswiel, dat is een klein wieltje… Alleen de stangen van het grote wiel ontbreken dus hij is nu als jogger te gebruiken, maar is dat grote wiel echt een meerwaarde? Want die moet je ook maar meeslepen natuurlijk…

Lastig, lastig… nieuw is hij compleet te koop voor 350 euro :think:

Oh oke, ja dan lijtk me dat missende wile niet zo’n probleem, maar e helft van de nieuwwaarde vind ik erg veel geld hoor. Die dolhin en kidcar gaan ook voor zo’n rpijs op marktplaats (ik ben ook op zoek nu), maar die kosten nieuw rond de 700.

Lune, las het inderdaad ook van Cell, dus ga toch even onderhandelen :wink: Of op zoek naar een wat beter model/merk.

Kidcar en Dolphin zijn dus de wat betere modellen? Ik zoek een wagen voor een peuter/beeb en het liefst moet hij ook een beetje goed in te klappen zijn en smal ( weet dat de croozer dat niet is hoor… maar dacht als de prijs wel netjes is, dan neem ik dat op de koop toe!)

Burley is ook niet slecht hoor (die heb ik). Vind ik erg fijne fietskar. Had ik destijds via marktplaats voor 75 euro gekocht. Mensen moesten ervan af en ik was de eerste beller :mrgreen: . Is erg ruim, maar daardoor wel breed. Past wel in de winkels, maar vind het wel een beetje onhandig. Ik gebruik fietskar voornamelijk voor langere afstanden. Succes met het uitzoeken!

Wij hebben de croozer, ik heb hem voor de helft van de prijs overgenomen van een vriendin, ze had hem nog niet zo lang gebruikt, dus ik heb inderdaad 175 euro betaald. Ik gebruik het joggerwiel nooit, als ik ga wandelen gebruik ik het kleine wieltje. De kar wordt hier zowat elke dag gebruikt, de ene keer om te fietsen, de andere keer om te wandelen. Ik vind hem ideaal, hij kan in sommige winkels mee naar binnen (niet veel hoor), maar ik klap hem nooit in, hij staat altijd thuis in de schuur.

Maar als ik jou was zou ik minder bieden, niet omdat ie het niet waard is, maar omdat ie niet compleet is ivm het jogwiel. Ik heb het bedrag ook gegeven omdat het om een vriendin ging, ik wist hoe kort ze hem gebruikt had.

Ik heb de croozer 535 bijna 5 jaar gehad, ik vond het een prima fietskar. Is ook heel makkelijk in te klappen, maar goed, in de praktijk heb ik dat maar een paar keer hoeven doen.

Ik heb nooit het joggerwiel gebruikt. Als ik de kar niet achter de fiets had, had ik altijd het kleine neuswiel er onder. Dat ging prima, zelfs toen mijn kinderen al wat groter (en dus zwaarder) waren. Met dat joggerwiel wordt het helemaal zo’n enorm gevaarte, vond ik. Dat wiel steekt toch een stuk naar voren uit, niet erg handig als je er bijv. ook winkels mee in wil.

Ik heb de mijne afgelopen zomer verkocht voor 95 euro, maar goed er zat wat weer in de stoeltjes en hij was dus 5 jaar oud.

Kijk even wat er voor andere croozers op mp wordt gevraagd of wat er op wordt geboden. Dat geeft je ook al een indicatie Eerlijk gezegd vind ik € 175 voor een incompleet exemplaar best veel. Los of je het joggerwiel nu wel of niet gebruikt, de kopers bieden een incomplete fietskar aan, dan mag er ook best iets van de prijs!

hij is nu iets gezakt in de prijs, ik mag hem voor 150 euro hebben… zou een bod van 140 euro beetje realistisch zijn? De wagen is in goede staat verder, alleen mist dus het wiel en 1 beugel om aan de fiets vast te maken…

Hoe lang staat ie er al op? Ik zou namelijk minder bieden omdat ie EN gebruikt EN incompleet is.

vanaf 18-12 staat ie erop. Foto’s zien er wel erg netjes uit!

Misschien een mailtje sturen waarin je uitlegt dat je minder wilt bieden en waarom, dan kan ie een tegenbod doen.

Wij hadden een Croozer 535

en hebben weer een Croozer 535

Ik vindt het een heerlijke fietskar

(onze is 2,5 jr terug verkocht voor € 200-250 euro)

volgens mij (was toen 2 jr gebruikt,nieuw gekregen)

De onze nu heeft € 175,- gekost compleet

denk dat ik een bod zou doen van € 125,-

(kun je altijd t verschil evt delen

Ik vindt het een prima fietskar,.

grote joggerwiel echter ook nooit gebruikt

ik zie hiernaast reclame van een koopgoedkoopsite waar er eentje opstaat van 89,90 en die had ik. Met veel plezier een winter (die van '09/'10) twee kinderen in vervoerd!