ervaringen duo-wagens / kiwi explorer

Heeft iemand ervaring met duo wagens en eigenlijk voornamelijk de kiwi explorer?

Graag ervaringen :wink:

Zowel negatief als positief!

Hoi hoi,

Ik heb geen ervaringen met de kiwi explorer, maar wel met de mutsy duo.

Wij hebben hem via mp gekocht en we zijn er erg blij mee.

We hebben ervoor gekozen om een duowagen achter elkaar te nemen, omdat je makkelijker ergens doorkomt. Zoals in de winkelgangen, langs de kassa in de supermarkt e.d.

En we hebben een onderstel met zwenkgedeelte dat maakt de wagen nog eens extra wendbaar, omdat je dan nog makkelijker bochten maakt, makkelijk in winkels en in de stad. Het voordeel van het onderstel is dat ik er ook de enkele buggy inzet in kan zetten en ook de reiswieg, dus hij is multifunctioneel.

Hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes Mama van 2 spruitjes

Ik heb juist gehoord van de mutsy duoseat dat als je een zwaardere peuter hebt, het zitje inzakt. :think:

En met een grotere baby die op een gegeven moment niet meer achterin past, en je dat dus niet meer kunt gebruiken (omdat ze pas vanaf de 6 maanden in het zitje mogen zitten).

Oh, heb net een reactie getypt bij het andere topic over de Kiwi Explorer…

Maar wij hebben er zelf 1, en ben er dik tevreden over! Wel 1 nadeel, en dat zijn de luchtbanden… Heb dus al regematig een lekke band gehad, en dat is níet fijn.

Maar de voordelen? De luchtbanden :mrgreen: Lekker makkelijk om op te pompen, vervangen en rijden.

Zeer wendbaar, rijd zelf altijd met 1 hand, aan de andere hand mijn oudste, en in de wagen een peuter en baby.

Loopt de peuter zelf, gaat de baby voor, en ruimte genoeg voor boodschappen (anders heb ik alleen het mandje onderin)