Ervaringen Combi-Sleeper!

Ik ben op zoek naar ervaringen (goed en/of slecht) van de Combi-Sleeper. Ik overweeg er eentje voor mijn zoontje te kopen, omdat hij altijd de dekens lostrekt en door zijn hele bed schuift. De Sleeper van 12 maand tot 4 jaar is die niet veel te groot voor kindjes van een jaar? Is dat wel veilig genoeg? En weet iemand een adresje waar ik online het goedkoopste de Combi-Sleeper aan kan schaffen? Ze zijn echt enorm duur, vandaar dat ik goed voorwerk wil doen.

Alvast bedankt voor het reageren!

onze jongste slaapt zonder dekens en we dachten we vervangen de slaapzak voor een combisleeper we hebben er eerst 1 gekocht via marktplaats om te kijken hoe het ons zou bevallen.

we hebben hem 1 week geprobeerd en in die week sliep onze man heel slecht steeds wakker gewoon niet zn nachtrust als wat we gewend van hem waren.

tot ik zoiets had we proberen de oude slaapzak weer en ja hoor dat ging weer goed, in de combisleeper had ie geen vrijheid was allemaal zo dik dat het niet fijn mee bewoog dus na 1 week hebben we de combi sleeper maar weer verkocht.

Ik vind de combi-sleeper echt geweldig. Mijn dochter trapte haar dekentjes elke x af. Kon haar 20 x instoppen.

Heb een combi-sleeper gekocht en dat had ik eerder moeten doen, 100 x beter als die andere slaapzakken die ik eerder heb gekocht.

Ik heb er 1 gekocht toen mijn dochter net een jaar was, en de mouwtjes moet je wel oprollen, en natuurlijk is hij nog te lang maar ze liggen er wel gewoon goed in.

Euhm er zijn nieuwere versie’s slaapzakken, die zijn net zo duur als de oudere. Die oudere die waren een tijdje terug in de aanbieding bij Little Company.

onze jongste (nu 13 maand) wil ook geen dekenjte/lakentje combi en slaapt nu in een dikke slaapzak met mouwen.

Geen combisleeper, maar eentje van de prenatal en dat bevalt ons prima.

Hier was de combisleeper bij beide mannen veel te warm. We hebben hem wel gebruikt toen we vorig jaar op de camping in Frankrijk stonden waar het 's nachts heel erg afkoelde, daar was hij ideaal maar verder te warm maar het zijn dan ook wel heethoofdjes hoor :wink: terwijl ik verwarming boven nooit aan heb.

Ik gebruik bij m’n dochter een gewone slaapzak zonder mouwen en dan heeft ze daar wel een pyjama onderaan. Dat gaat goed hier. Ze heeft het nooit te koud gehad.

HIer ook niet koud, pyamaatje aan en slaapzakje zonder mouwen… en hij is altijd heerlijk warm :inlove:

Hier een combisleeper en ik vind het geweldig!

Ze ligt er in sinds dat ze een jaar is. De slaapzak was toendertijd wel groot, maar de mouwtjes even oprollen en ze lag er wel goed in.

Ze heeft een romper aan, een truitje en een kort broekje en heeft het nooit koud. En het is op haar kamer s’ochtends rond de 10 graden.

Ik ben super tevreden.

@Zeemeermin wrote:

Nou dames, ik heb de combi-sleeper hoor. De slaapzak is nog wel wat aan de grote kant voor mijn kleine man. Maar het kan en zo kunnen ze nog een hele tijd vooruit. Het bevalt hier erg goed!

Waar heb je hem nu gekocht dan?

Ik wil die eigenlijk ook kopen voor ons meisje. Maar vind ze zo prijzig!!

bij **** hebben ze ook nieuwe slaapzakken, maar die zijn zo warm niet volgens mij. Ze heten daar: Premaxx easy move.

Ze lijken me ook zo makkelijk omdat de autogordel er ook door kan.

Edit beheer commerciële link verwijderd

@Anita-1982 wrote:

@Zeemeermin wrote:
Nou dames, ik heb de combi-sleeper hoor. De slaapzak is nog wel wat aan de grote kant voor mijn kleine man. Maar het kan en zo kunnen ze nog een hele tijd vooruit. Het bevalt hier erg goed!

bij **** hebben ze ook nieuwe slaapzakken, maar die zijn zo warm niet volgens mij. Ze heten daar: Premaxx easy move.

Marktplaats taan er genoeg op :)
Scheelt heel veel kwa prijs

@San 27 wrote:

@Anita-1982 wrote:
@Zeemeermin wrote:

Marktplaats taan er genoeg op :)
Scheelt heel veel kwa prijs

Ik weet het, maar voornamelijk tot 1 jaar!
Maar ik zal nog eens kijken.

dat is zo maar ze staan er wel tussen vanaf 1 tot 4 jaar maat 110 cm :slight_smile:

Wel goed zoeken maar scheelt je een hoop geld

Wij hebben ze nieuw gekocht hebben er 2.

Waren toen acties vandaar…

Normaal gesproken zin ze veel te duur vind ik :o

hier ook al maanden een combisleeper…ik heb er een overgenomen van een van de meiden van dit forum…ik en mijn kleine manneke vinden hem geweldig !!!

welke ook geweldig is is de purflo slaapzak deze heb ik ook…beide maat 110 :thumbup: deze is ook goedkoper,maar superwarm :thumbup:

Hendrika, bedankt voor je antwoord. Dat kan natuurlijk ook, eerst eentje kopen op MP om uit te proberen.

@Anita-1982 wrote:

@Zeemeermin wrote:

Anita, ik heb 'm gewoon bij een babywinkel gekocht (volgens mij 94 euro). Belachelijk duur dat wel! Maar ik had er alle vertrouwen in dat het goed zou bevallen. Nu ga ik een tweede op MP scoren, want twee keer zo’n bedrag uitgeven vind ik te gek!