ervaringen borger/bospark lunsbergen

Na lang wikken en wegen met mn verstand heb ik besloten om in nederland te blijven met mijn vakantie.



Rijbewijs moet ook komen dus heb een keus moeten maken :mrgreen:



Nou heb ik iets in borger gevonden, nou is mijn vraag wie woont daar/ is er wel eens geweest en is het leuk??



Is bijv dat kabouterdorp leuk, wat is nog meer leuk en met openbaar vervoer makkelijk te doen??



Fietsen zou ook een optie zijn, die ga ik daar dan huren.

Heb dat al uitgezocht :angel:

Ik ben weleens in Borger geweest alleen niet in dit park. In de buurt heb je veel bos :thumbup: en Kabouterland is heel leuk vind ik. Verder heb je ook Drouwenerzand in de buurt, een grote speeltuin met een allinconcept :thumbup: . Ik weet alleen niet of je dat makkelijk met het openbaar vervoer kunt bereiken :think: .

weet je waar die speeltuin zit en hoe hij heet??



Heb nog niks geboekt namelijk :mrgreen: , dus kan nog ff zoeken welk park centraal ligt voor kabouterdorp en die speeltuin :wink:

oh dat is een hele leuke keuze :thumbup:



op het park zelf zijn leuke dingen, dan in de buurt kabouterland exloo, dierenpark emmen, plopsaland dalen, boomkroonpad borger odoorn, ellert en brammet schoonoord, verkeerspark assen etc etc etc.



een hele leuke omgeving om met kindjes leuke dingen te gaan doen bv na de boven genoemde parken of gezellig een huifkar tocht maken.

weet niet of je via vakantie veiling hebt geboekt maar daar wordt ook vaak een park in borger aangeboden.



succes en een jaartje in nederland en een rijbewijs rijker in het vooruitzicht is toch ook super.

@pooh wrote:

weet je waar die speeltuin zit en hoe hij heet??:wink:




Drouwenerzand in Drouwen :wink: . Veel plezier!

Had al wat gegoogled, gevonden :mrgreen:



En ook nog eens met de bus makkelijk te bereiken :dance:



Ga dit weekend knoppen doorhakken :clap:

Borger is leuk hoor en een leuke omgeving.



Woon er zelf maar 10 minuten vanaf :lol:

Heej daar zijn we geweest toen zoontje 1 jr en 3 mnd was!



Was erg leuk!



Zwembad bij de hand, twee kabouterparken, echt leuk voor de hele kleintjes. Hij heeft zijn ogen uitgekeken. We hebben lekker gefietst, hunnebedden gezien. We hadden wel een auto bij ons, weet dus niet hoe het met openbaar vervoer zit.



Onze bungalow stond op een gedeelte waar allemaal ouders met heel kleine kindjes waren. Op dat stuk zelf ook een ieniemini-speeltuintje in een stukje zand en dat was soms al genoeg!

Borger :inlove: daar ben ik getrouwd:)



In Borger kun je prima met het OV komen (Q liner Groningen-Emmen), ik weet niet zo gauw of dat voor die parken ook geldt.



Drouwenerzand, boomkroonpad en exloo zijn volgens mij op prima fietsafstand. Omgeving is mooi hoor :). En met de bus is het dierenpark ook weer goed te doen. Assen is het met OV ook wel goed bereikbaar geloof ik, maar ik vind Drenthe verder eerlijk gezegd niet zo heel top op OV gebied. De andere dingen weet ik niet of ze voor jou dan makkelijk bereikbaar zijn.

Wij zijn er twee keer geweest, toen nog niet met kind :slight_smile:

Maar leuk park! Denk dat je je er wel kunt vermaken hoor! Borger is ook een leuk dorpje!

het park zelf vond ik niet veel waard eigelijk.maar de huisjes zijn brandschoon (ook veel waard)



we zijn dan ook in de winter geweest.

Het park is niet heel bijzonder maar we vonden kabouterland wel leuk. Ook een kleine dierentuin 8) en een leuke speeltuin binnen. Ze vonden het erg leuk en ook al regende het zijn we er zeker een paar uur gebleven.

Ik weet niet zeker of het goed te bereiken is vanaf Borger maar over 2 weken gaat Plopsa Indoor open in Dalen.

Vanaf Emmen is dat niet zo ver, met de bus naar Emmen en dan met trein of bus naar Dalen.

Al ben ik dus niet zeker of er een bus naar Dalen gaat.



(of je moet naar de Huttenheugte gaan, daar zit Plopsa naast)

Dalen? Coevorden toch?

plopsaland zit in dalen…

Op de website van Centerparcs hebben ze het toch echt over plopsa indoor Coevorden!

Er staat overal Plopsa Coevorden, maar Plopsa zit aan dezelfde oprij weg als de Huttenheugte in Dalen en zit gelijk aan de parkeerplaats van CP vast :wink: Snap ook niet waarom er 2 plaatsnamen gebruik worden want het dorpje waar het staat is toch echt Dalen.

Coevorden is bekender denk ik, maar Plopsaland komt idd bijna in Dalen.

het dorpje heet dalen en ligt in de gemeente coevorden :lol:

wij gaan regelmatig zwemmen bij de huttenheugte en heb dus gezien hoe het vanaf de grond af opgezet werd (plopsaland) het is een best groot gebouw.wij gaan er binnenkort ook heen. :thumbup: