Ervaringen Bibabad

Wie heeft er een bibabad en bevalt deze?

Wij overwegen er eentje voor Jara te kopen. Wij hebben dus geen bad maar wel een hele grote douchebak. Ze is gek op badderen en gaat nu nog vaak in het babybadje. Deze gaan we strax weer voor de baby gebruiken op de standaard, dus ik dacht dat het misschien wel slim is om een extra badje te kopen. Volgens mij kunnen ze hier strax ook lekker met zn tweetjes in :think: :mrgreen:

Wat ik oa wil weten is:

• is ie stabiel? Dat frame dan he…
  • droogt ie makkelijk?
  • kan een peuter er zelf in en uit stappen?
  • alle andere negatieve en positieve ervaringen

Erg fijn !!

Stabiel is ie zeker, frame is ook erg stevig.

Droogt snel, een peuter kan er ook zelf in en uit stappen.

Mocht ie vies worden etc, kun je hem makkelijk wassen in je wasmachine :thumbup:

Is het niet handiger om een stop in de douchebak te stoppen, zodat dat een bad wordt? Dat doen we hier altijd. We hebben een gruwelijk oude badkamer, en geen stop die erin past, maar ik duw er altijd een half washandje in, dan loopt het water ook niet weg. Het is niet zo diep, maar hij weet niet beter en vindt het een prima bad. Tegenwoordig zit te jongste er ook nog bij, in zo’n badstoeltje. Scheelt kosten :wink:

Nee dat gaat niet, wij hebben er eentje met een opstaande rand van 1 cm…dat zal ik dr niet aandoen :wink:

Dat ie in de wasmachine kan is idd wel handig lijkt me! Welk model heb je Romata?

Nou, das ook toevallig:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=103989

Wij hebben er geen een. De kinderen hebben heel lang het Shantalabadje (soort Tummytub) gebruikt en zijn daarna overgegaan op een speciekuip - 6,95 bij Karwei, ruimte voor 2, gaat in de zomer ook zo naar buiten, makkelijk schoon te maken en nagenoeg onverwoestbaar. Nadelen zijn dat het geval veel ruimte inneemt en dat je 'm voorzichtig moet leegkieperen omdat er geen stopje in zit.

@romata wrote:

Erg fijn !!

Stabiel is ie zeker, frame is ook erg stevig.

Droogt snel, een peuter kan er ook zelf in en uit stappen.

Mocht ie vies worden etc, kun je hem makkelijk wassen in je wasmachine :thumbup:

Niks aan toe te voegen, hier al drie jaar een blije bezitter!

Weet hier toevllig iemand hoe je het bad kan repareren?

Wij hebben er een scheurtje inzitten van ongeveer een cm. We hebben zo’n strip om het te repareren alleen weten we niet hoe we dat moeten gebruiken…