wie heeft het boek gedownload en heeft het jullie geholpen?
Sebastian is een lekker vrolijk en actief ventje maar doorslapen ho maar. met een beetje geluk slaapt hij 2-3 uur door wat overdag prima is (al moet ik vaak wel 1 of twee keer naar hem toe om een speentje te geven)
maar 's nachts is het bijna niet te doen. ik moet er zeker 5-6 keer per nacht eruit. en na bijna 4 maanden begint mijn batterij een beetje leeg te raken.
dus, staan er echt nuttige tips in in het boek en heeft het geholpen om jullie kindje door te laten slapen?
ik lees mee!! kan ook wel wat tips gebruiken
Ik heb het boek niet gelezen maar op zich is het slaapgedrag van je zoontje niet heel raar toch op zijn leeftijd? Ik zou gaan co-sleepen of gewoon samenslapen, dan rust jij veel beter uit en heeft je zoontje wat hij nodig heeft. En ja, ze gaan op een gegeven moment echt wel op hun eigen bed slapen (zijn mijn kinderen voorbeeld van).
Ja, snap je probleem. Lastig joh.
Ik ken het boek niet. Ik heb wel een ander boek: Slaap. het geheim van probleemloze nachten. (Beatrice Hollyer en Lucy Smith.)
Nouwwww, ik had niet direct probleemloze nachten, maar ik vond er wel praktische tips in staan. Veel feitjes rondom slapen. Geeft veel inzicht in alle aspecten. Ik heb zeker wat aan het boek gehad.