waar ga je heen in tunesie? en er ook wel eens geweest op studiereis, heb heel wat hotels daar bezocht? sousse is :inlove: en port el kantaoui ook
naar skanes… ken je dat?
ja boek het wel regelmatig maar daar ben ik net niet geweest hahah
Ligt naar sousse volgens mij, ach is der vast mooi, als ik maar wat zonnestraaltjes vang en water heb voor me kiddies dan komt het goed 8)
gaat vast goedkomen :-*
:-*
Nu ff ontopic, meer ervaringen zijn altijd welkom 8)
2 jaar terug naar Gambia gevlogen met Arke. Geen problemen, terug wel wat vertraging maar dat was omdat er helemaal niemand de slurf kwam aansluiten op schiphol :wall: Bijna 2 uur moeten wachten!
Wel vond ik het een erg klein vliegtuig. Ik ben zelf maar 1.61 en ik zat al in de knoop met mijn benen.
En dan nog kleine Anique op schoot… was niet makkelijk…
Wij hebben 2 jaar terug met arke gevlogen naar cuaraçao (ongeveer 10 uur vliegen 8) ).
Ik vond het best oké gaan,heen vlogen ze wel langzaam om brandstof te sparen en hadden we een tussenlanding dus ruim 12 uur in het vliegtuig gezeten,toen was ik er wel klaar mee.
Maar de service ed. was prima in het vliegtuig.
Terug vlogen we het in 10,5 uur.
Afgelopen jaar met klm gegaan…heen in 9,5 uur terug in 8,5 uur…
Dus ik kies met zo’n lange vlucht toch niet meer voor arkefly…al hebben we verder geen noemenswaardige vertragingen gehad hoor…
Weet je wat het is met vliegen met kids…je moet gewoon gáán…verstand op nul en alles pakken zoals het komt.
Als jij gaat stressen om vertraging gaan je kids lopen klieren want ze voelen je haarfijn aan.
Gewoon OP VAKANTIE zijn bij het vertrekken uit je huis…is er vertraging so be it…lekker hangen en eten op schophol…mac om 3u 's morgens vinden kids heerlijk
Dus ik zou me niet zo druk maken…lekker relaxed gaan en kijken hoe het loopt,je kan er toch niets aan veranderen als er wel vertraging is.
Veel plezier!! :thumbup:
Ik ga in de meivakantie met arkefly naar turkije. En omdat vliegen op zn zachts gezegd geen hobby van mij is (lees: doodeng!!!) heb ik even gegooled op arkefly na het boeken…
Lees hele slecht ervaringen… maar… dat was ruim een jaar terug, de grootste vertraginsellende is opgelost met aanschaf van nieuwe extra vliegtuigen. Dus ik ga er maar gewoon vanuit dat het goed komt. Dit jaar voor het eerst met tigo vliegen. En als ik nu op de site naar mijn geboekte reis kijk hebben we behoorlijk beroerde vliegtijden. 15.00uur heen en 22.00uur terug :-S. Daar baalde ik wel ff van… maar ja, wat doe ik er aan… hopelijk trekt tigo het allemaal… ik zie wel…
Ik vind renzosmam instelling daarin helemaal goed. Zodra ik de voordeur achter me dichttrek hebben we vakantie, en we maken van schiphol (inclusief eventuele vertragingen) maar een groot avontuur
Wij zijn al meerdere keren gevlogen met ArkeFly en nog nooit (knock-knock) iets meegemaakt. Altijd op tijd en behulpzaam personeel (wel anders meegemaakt bij Transavia en Martinair :roll: ) Wij upgraden wel naar Comfort da’s echt de moeite waard en we reserveren van te voren stoelen voor heen- en terugreis. (kost wat extra maar dat hebben wij er wel voor over met 2 kids, personeel weet dan ook dat je ervoor betaald hebt en is veel behulpzamer )
We vlogen naar Turkije (Antalya, meerdere keren) en Egypte (Hurghada, ook meerdere keren) met ArkeFly.
Laatst las ik iets over vergoedingen in de Consumentengids… :think: Zal eens kijken of ik het terug kan vinden…
@Frank@ wrote:
Ik ga in de meivakantie met arkefly naar turkije. En omdat vliegen op zn zachts gezegd geen hobby van mij is (lees: doodeng!!!) heb ik even gegooled op arkefly na het boeken…
Lees hele slecht ervaringen… maar… dat was ruim een jaar terug, de grootste vertraginsellende is opgelost met aanschaf van nieuwe extra vliegtuigen. Dus ik ga er maar gewoon vanuit dat het goed komt. Dit jaar voor het eerst met tigo vliegen. En als ik nu op de site naar mijn geboekte reis kijk hebben we behoorlijk beroerde vliegtijden. 15.00uur heen en 22.00uur terug :-S. Daar baalde ik wel ff van… maar ja, wat doe ik er aan… hopelijk trekt tigo het allemaal… ik zie wel…
Ik vind renzosmam instelling daarin helemaal goed. Zodra ik de voordeur achter me dichttrek hebben we vakantie, en we maken van schiphol (inclusief eventuele vertragingen) maar een groot avontuur
daar ben ik het mee eens… wij hebben ook ongeveer dezelfde tijden met vliegen maar dan in de zomer vakantie richting tenerife… en wij gaan der dus al vroeg heen naar schiphol … om gewoon met de jongens eerst rustig wat eten en evt. winkelen en vliegtuigen kijken … en idd deur dicht thuis lang leve de vakantie!!!
btw: wij vliegen nie met arke maar met transavia
slecht slecht slecht slecht slecht!
Voor ons NOOOOOOOOOIT geen Arke fly meer.
2 jaar geleden (buiten het hoogseizoen) Naar Tunesie 24 uur en 50 minuten vertraging op de heen weg (zeg maar dag 1 hele dag vakantie) En dat hoorde we pas toen we dus al op schiphol waren… Terug 4 uur vertraging.
oohja en we waren met zijn 7e en terug zaten we allemaal verspreid (en dan ook echt van voor tot achterin het vliegtuig) door het hele vliegtuig…ik stond zelfs niet op de passagierslijst…en men, wat hebben we moeten l*llen als brugman dat ik ook mee wilde in het vliegtuig…
En met onze huwelijksreis toch ook weer met Arke gegaan…en dat was net zo’n ramp!!! iets minder vertraging maar nog steeds teveel…ik geloof heen 4 en terug 6 uur
3,5 jaar geleden met Arkefly naar Tunesië geweest. Geen noemenswaardige vertraging gehad. Vleigtuig terug was een wat ouder vliegtuig, maar heeft ons prima weer terug gebracht.
Veel plezier in Tunesië, de één vindt het geweldig, de ander wil er nooit meer naar terug! En ik vind het daar geweldig!!! Al in verschillende plaatsen geweest, Skanes echter niet. Ligt vlakbij Monastir waar je landt.
Ik heb net geboekt voor over een paar weken naar Lanzarote. Ga ervan uit dat ze wat met de klachten hebben gedaan…
En verder moet ik ook wel zeggen dat ze erg goedkoop zijn, dus verwacht ik er maar niet teveel van!
Ze zeggen van wel, nou wel gaqan heel hard duimen, iedereen wel even laten weten hoe het gegaan is, ik ben erg benieuwd! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: