ervaring?

Mijn dochter gaat richting de 9 maanden. Ze wil al een paar weken overdag haar fles niet meer drinken. Als ik het geef als pap (met lepel) gaat het prima. Al het vaste voedsel gaat helemaal perfect. Ze eet nu brood, pap, fruit en warme hap.

Ze wil alleen s’avonds de laatste fles nog drinken. Kan het zijn dat ze nu al aan geeft niet meer de fles te willen. Dat zij die zuigbehoefte niet meer heeft. Het drinken uit een bekertje gaat ook al redelijk goed. Tuitbeker wil ze (nog) niet uit drinken. Heeft iemand er ervaring mee dat je kindje al vroeg van de fles af is?

Jay had dit ook rond die leeftijd…en die wilde hem savonds ook niet! Pap kreeg hij sowieso smorgens, maar voor de rest heb ik vanalles geprobeert. Op een gegeven moment heb ik er een lepeltje pap doorgedaan met vanillesmaak van beliac(???) en toen lustte hij ze ineens wel!!

Succes met alles!

xxx nanda

Geeft niks, van pap, brood etc worden ze ook groot hoor. En haar laatste fles neemt ze nog wel toch. Wie weet wil ze over een week weer wel opeens de fles overdag. Of misschien wat yoghurt, vla ofzo?

bedankt voor de reacties. Op dit moment gaat het lepelen met de pap en fruit ook al iets minder. Ga er maar van uit dat het een fase is.