Ervaring?

Ik word morgen gestript en ik heb daar zelf geen ervaring mee maar wie wel en sloeg het bij jullie wel of niet aan?

nee helaas niet geholpen, maar ik geloof bij een mede juni mama na de 2 x wel…



suc6!!

Ik ben dus gestript vorige vrijdag en heeft helaas niet aangeslagen… :cry: Het was gevoelig maar tolerabel.

Ik ben bij Ymke gestript… Ik vond het helemaal niet naar, maar had het geluk dat mijn baarmoedermond al goed week was.

Heb een klein btje bloedverlies gehad en iets wat op de slijmprop lijkt…

De vk had goede hoop dat de weeen binnen 24 uur zouden beginnen… Het duurde bij mij iets langer, maar denk zeker dat het geholpen heeft!!!



Ik ben gestript met 41+2 en bevallen met 41+4 (wel net hoor… 10 mins na 00.00 uur)



Ik had de dag na het strippen wel buikpijn… Achteraf denk ik dat dat het begin van mijn weeen zijn geweest…



Overigens stript mijn vk niet voor de 41 weken, omdat dat vaak geen zin heeft en alleen buikpijn oplevert… Misschien niet wat je wilt horen, maar wilde het toch vermelden!!!

Ik ben gestript bij 42 weken ('s ochtends), diezelfde avond begonnen de weeen en de volgende dag (om 6.30 uur)bevallen!!! :thumbup:



Dus bij mij heeft het zeker geholpen!!!



Ik hoop dat het bij jou ook werkt :thumbup:

@TaMa wrote:

Ik word morgen gestript en ik heb daar zelf geen ervaring mee maar wie wel en sloeg het bij jullie wel of niet aan?




ik had voor het strippen 2 cm ontsluiting en daar ded ik 3 dagen over :shock: en na het strippen om 10 uur kwam ze om 1 uur weer terug en had ik 6 cm ontsluiting we konnen meteen naar het ziekenhuis gaan en kon het feest beginnen



oooh ja en ik vond het helemaal niet pijnlijk ongemakkelijk maar niet pijnlijk :thumbup:



ik hoop dat het strippen zo gaat als bij mij ik had weeen en daarna zetten ze super door dus ik zal duimen voor je :thumbup:

ik ben gestript toen ik door de gel (inleiding) 2 cm ontsluiting had, na het strippen had ik 4 cm en daarna hebben ze mijn vliezen gebroken in de verloskamer en 4 uurtjes later lag Yvan op mijn buik!



ik vond het strippen (handeling) heel erg, maar was wel blij dat de vk het had gedaan 8)



Tama, ik hoop dat het effect zal hebben! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:



groetjes, hazze

Klinkt misschien heel dubbel en zo voel ik het ook maar ik zie er eigenlijk een beetje tegenop. Ik zal zo blj zijn als ik van die pijn af ben, ik heb hele erge last van mn bekken en vandaag gaat het lopen, zitten erg moeilijk en ik heb natuurlijk al maanden voorweeen en ook 2 cm ontsluiting maar toch…

Aan de ene kant wil ik bevallen maar aan de andere kant is er die angst… en ook over dat strippen, ik heb gelezen dat je voorweeen nog pijnlijker kunnen worden en dat het strippen niet eens altijd hoeft te helpen.

Kan ik er dan niet beter een week mee wachten?

Goed overleggen met de vk TaMa… :hug: moeilijk he allemaal, ging het maar van zelf :roll:



:-* Succes morgen!