Ervaring UMC Utrecht ??

We krijgen volgende week een doorverwijzing van de huisarts om naar het UMC Utrecht te gaan naar de afdeling fertiliteit.

Dit omdat het zaad van mijn vriend niet zo goed is.

Heeft iemand ervaring met dit ziekenhuis op dit gebied ??

niet op het gebied van mindere kwaliteit zaad, wel op het gebied van ovulatie-inductie.

Mijn ervaringen zijn goed. Op het moment dat je een vaste arts hebt, kan de tijd tussen de afspraken wel eens lang duren, maar als je eenmaal bent met behandelingen, krijg je vaker wisselingen van artsen, omdat je dan natuurlijk qua tijd vast zit aan een cyclus. Ik heb dat niet als vervelend ervaren.

succes!!!

hoi hoi

Ik heb er jaren gelopen en diverse infertiliteits (OI-IUI-IVF) behandelingen gehad… en ik ben erg blij met het UMC… heel erg fijn ziekenhuis…lieve mensen. Enne je moet, ne als bij elk ziekenhuis, ook niet te afwachtend zijn maar lekker bijdehand doorvragen! Maar lieve mensen en goede samenwerking tussen de afdelingen (IVF-gyneacologie-uroloog-bloedafname)…alles onder 1 dak! Op een gegeven moment voelde ik me erg erg thuis en alles voelde vertrouwd…tsja da’s ook niet helemaal de bedoeling :wink:

heel veel succes!

Dank je wel voor jullie reacties / ervaringen.

Ik kan maandag gaan bellen voor een afspraak, dus ben benieuwd.

wij zijn ook in het UMC Utrecht behandeld

ik heb in ieder geval goede ervaringen :inlove:

heel veel succes

Is het in het UMC niet zo dat je eerst met studenten te maken krijgt voordat je door een volleerde arts contact krijgt ??

Ik moet morgen naar mijn eigen huisarts voor een doorverwijzing.

De huisarts van mijn vriend heeft ons doorgestuuurd naar het UMC.

Maar nu lees ik net dat het Diakonessenhuis Utrecht ook een fertiliteitsafdeling heeft en dan nauw samenwerkt met het UMC.

ik heb geen studenten aan m`n lijf gehad

alleen met de HSG was er een bij

Haai haai

Ook hier af en toe een student bij de echo… maar daar zit echt een ervaren iemand bij. Vond ik zelf echt geen probleem… en anders gewoon zeggen…

Tsja en samenwerking… dan moet je soms een beetje pendelen tussen de ZH… lijkt mij lastig. Maar je moet gewoon doen waar jij je het prettigst bijvoelt…

Succes… enne heb je inmiddels al een afspraak?

Ja ik heb een afspraak , 3 mei om 15.30 uur en we starten in het diakonessenhuis…