Aangezien we straks 2 kids hebben met een klein leeftijdsverschil zijn we een beetje aan t orienteren voor duowagens, en kwam de Topmark Toppi 2 Combi Wagen tegen op internet(zal morgen even foto erbij zetten, maar hij is te googlen.) . Maar nergens reviews en maar 2 webwinkels waar ze hem verkopen, nu vraag ik me af of er hier iemand is die deze wagen heeft of heeft gehad en wat was jou ervaring en kunnen de zitjes evt in vershcillende standen(meer liggend ) of alleen recht? (staat nergens bij de omschrijvingen :doh: )
Alvast bedankt :-*
Ik weet niet of je het over deze hebt:
Met de Toppi 2 Combi Tandem presenteert Topmark de kleinste tweeling-/duokinderwagen op de Nederlandse markt. Ideaal bij een groter leeftijdsverschil tussen de kinderen: de verschillende bakken (wandelwagenbak, reiswieg, groep 0±autostoeltje) kunnen onderling vrij worden gecombineerd. De twee bijgeleverde wandelwagenbakken (zitjes) kunnen naar believen worden omgedraaid. Al naargelang de stemming van de kinderen of ouders kunnen de bakken zo met de rijrichting mee of tegen de rijrichting in worden gemonteerd. En de kleintjes kunnen achter of tegenover elkaar zitten. De duwstang kan traploos in hoogte worden versteld. Ook de wandelwagenbakken zijn bijzonder flexibel en aanpasbaar. Samen met een groep 0+ autostoel en de passende adapter kan de Toppi 2 Combi tot een travelsysteem worden omgebouwd
Uhm zou kunnen, wacht dit is t plaatje als voorbeeld
Die heb ik ook gezien. (waar het berichtje, bovenstaand, vandaan komt)
De twee bijgeleverde wandelwagenbakken (zitjes) kunnen naar believen worden omgedraaid.
Al naargelang de stemming van de kinderen of ouders kunnen de bakken zo met de rijrichting mee of tegen de rijrichting in worden gemonteerd.
Ook de wandelwagenbakken zijn bijzonder flexibel en aanpasbaar.
Ik neem hier van aan, dat ze aanpasbaar zijn, in de zin van, lig/zit stand.
Thnx sweet voor t helpen meezoeken naar mijn antwoord en je hebt gelijk! :inlove: :-*
Ik ben er inmiddels ook achter gekomen dat dit een nieuw model is die pas in 2012 uit gaat komen :mrgreen: Dus ben beetje te vroeg :lol: Nog even wachten dus, verklaard waarom ik er niets over kon vinden :lol:
Dus bij deze kan er een slotje op.