Ervaring reisverzekering HEMA??

Ben een beetje aan het zoeken naar een leuke doorlopende reisverzekering en ben nu bij die van de Hema terechtgekomen.



Hij is sowieso veel goedkoper als alle andere die ik heb gezien en nu ben ik daarom benieuwd naar ervaringen!

Ik heb al mijn verzekeringen bij de Hema :oops:

manlief zat ook te kijken om het e.e.a te gaan verzekeren bij de Hema. Eén autoverz. gaat daar in ieder geval al heen en de reisverz. sluiten we daar ook af eerdaags.

Maar verder geen ervaringen dus.

Wij hebben hem bij het Kruidvat afgesloten. Was ook heel goedkoop.

Kruitvat had ik ook gekeken idd, maar dat scheelt toch bijna €50,- :shock:



Maar alle verzekeringen bij de Hema is dus ook intressant :lol: ? Ga dan toch ook even verder neuzen daar!!



Daar is toch geen :oops: bij nodig?

heb geen verstand van de hema verzekeringen.



Maar zou als tip wel de algemene voorwaardes even doornemen want goedkoop kan duurkoop zijn.

@Sneeze wrote:





Daar is toch geen :oops: bij nodig?








Hahaha nee hoor!!! :mrgreen:

€ 50,-- scheelt het niet met het Kruidvat, maar de Hema is inderdaad goedkoper. Jammer dat ik dat niet eerder wist. Volgende keer dus ook aan de Hema denken.

@lbc wrote:

€ 50,-- scheelt het niet met het Kruidvat, maar de Hema is inderdaad goedkoper. Jammer dat ik dat niet eerder wist. Volgende keer dus ook aan de Hema denken.




Met kruitvat kom ik rond de €180,- en met Hema net in de €130,-.



Voor zover ik kan rekenen is dat toch echt bijna €50,- hoor.

@ilsederooy wrote:

heb geen verstand van de hema verzekeringen.



Maar zou als tip wel de algemene voorwaardes even doornemen want goedkoop kan duurkoop zijn.




In grote lijnen komt het allemaal wel overeen!

Moet nog even een rustig momentje zoeken om alles op mijn gemak door te nemen :slight_smile:

Voor mij is het per jaar € 75,36. Dus dan scheelt het echt geen € 50,00.

Waarschijnlijk een andere samenstelling.

Ik heb alle opties aangevinkt en een werelddekking en zo ook bij het Kruitvat overeenkomstige opties gekozen :wink:



Dan zal het wel met die werelddekking te maken hebben denk ik!

Ik werk in de reisverzekeringen en autoverzekeringen ( alarmcentrale) en kan je wel zeggen dat je idd goed de voorwaarden moet doorlezen want voor de mindere prijs krijg je vaak ook minder.



Denk bv aan dat je een auto ongeval hebt gehad midden in de nacht heb je bij de goedkope vaak niet eens recht op een taxi en sta je daar.

En kwa reisverzekeringen moet je goed opletten wat er gedekt is en de hoeveelheid kwa kosten. Stel je moet langer in een hotel blijven de goedkope dekt 40 euro per nacht ( in het buitenland vaak te weinig) en de andere 70 euro per nacht.

Weet niet of je ook met de auto op vakantie gaat maar een autohulp pakket is dan niet te weinig om er nog bij te nemen.



Ik heb veel mensen zien stranden en weet dat je dus flink in de sh*t kan komen als je te weinig hebt verzekerd!



Succes met uitzoeken en vergelijken :thumbup:

Ik werk in de reisverzekeringen en autoverzekeringen ( alarmcentrale) en kan je wel zeggen dat je idd goed de voorwaarden moet doorlezen want voor de mindere prijs krijg je vaak ook minder.



Denk bv aan dat je een auto ongeval hebt gehad midden in de nacht heb je bij de goedkope vaak niet eens recht op een taxi en sta je daar.

En kwa reisverzekeringen moet je goed opletten wat er gedekt is en de hoeveelheid kwa kosten. Stel je moet langer in een hotel blijven de goedkope dekt 40 euro per nacht ( in het buitenland vaak te weinig) en de andere 70 euro per nacht.

Weet niet of je ook met de auto op vakantie gaat maar een autohulp pakket is dan niet te weinig om er nog bij te nemen.



Ik heb veel mensen zien stranden en weet dat je dus flink in de sh*t kan komen als je te weinig hebt verzekerd!



Succes met uitzoeken en vergelijken :thumbup:

Wij gaan waar jullie ook gaan :wink: Alleen pas in december :lol:



Heb er de autohulp wel bij aangevinkt, maar we gaan met de trein naar schiphol of misschien worden we wel gebracht door ouders! Maar goed, als we een keer een weekendje naar Belgie oid gaan, dan hebben we wel de auto bij natuurlijk! En aangezien een doorlopende op jaarbasis zelfs goedkoper is dan een tijdelijk, maakt die paar euro ook niets uit! Geen hotel, maar “eigen” huis daar!



Omdat we dus puur en alleen een vlucht geboekt hebben gaat het ons voor die vakantie vooral om de annuleringsverzerkering, de medische kosten en ongevallen! En voor zover ik die vluchtig heb bekeken komen die bedragen allemaal redelijk overeen.



Maar welke zou jij in bovenstaand geval dan aanraden? Of beter gezegd afraden? Ik denk dat je daar meer in thuis bent dus!