Ervaring Osteopathie + kind gevraagd....

Hoi hoi,

Heeft er iemand ervaring met osteopathie bij kinderen?

Mijn zoontje heeft voortdurend oorontsteking (nu al 3 jaar en dat wel een paar keer per maand). Trommelvliesbuisjes helpen niet veel. En de neus- en keelamandelen zijn ook al verwijderd.

Door alle antibiotica’s zitten we in een viceuze cirkel en nu heb ik dus voor volgende week vrijdag een afspraak staan bij de Osteopaat.

De chiroprakter helpt helaas niets…

Groetjes Lothlorien

Hallo,

Er zijn er veel met ervaring met baby’s, zo ben ik met Jula & Finn beide (beide huilbaby) bij Cranio Sacraaltherapeut geweest (lijkt op osteopaat, maar behandeld naast lichamelijk ook emotioneel).

Maar nu is Finn een dreumes en ben ik afgelopen week weer bij haar geweest i.v.m. luchtwegproblemen/vermoedelijk astma. Ik was erg benieuwd hoe dit zou gaan omdat hij nu sterk is, niet meer alleen maar ligt zoals toen hij klein was.

Maar aan het einde van de sessie was hij zelfs in slaap gevallen, heel mooi om te zien, ontlading van alle spanning in zijn lijfje. En de afgelopen dagen gaat het behoorlijk goed, rustiger nachten, minder druk en niet steeds te weinig adem (leek soms wel of hij ging hyperventileren). Over twee weken ga ik nog een keer.

Volgens haar behandelen artsen de symptomen en niet de oorzaak. Dus ik hoop dat het voor jouw zoontje ook helpt!!!

Succes!

Groetjes Hilda

Hier ook positieve ervaringen met een osteopaat met beide kinderen en ikzelf ga ook.

Aniek overstrekte extreem zonder medische oorzaak (vlgs reguliere geneeskunde) en huilde daardoor tussen de 16 en 22 uur p/dag. Ook had zij bloed en slijm bij altijd dunne ontlasting. Ze poepte tussen de 8 en 12 keer per dag en dan dusdanig dat ze er van haar nek tot haar voeten onderzat. 3 keer behandeld en het was over.

Femke was oververmoeid, lusteloos, geen eetlust, altijd buikpijn, zwaar in het hoofd gevoel en na 2 behandelingen was ze weer haar oude zelf

Ikzelf loop voor pijnbehandeling wegens zwaar rugletsel bij de osteopaat en als ik daar geweest ben voelt het alsof ik 25 kg van mijn rug af heb laten glijden en zijn mijn spieren echt helemaal ontspannen. Dat heb ik anders nooit.

Ik hoop dat het bij jullie ook gaat helpen. Succes

Ook hier positieve ervaringen met een osteopaat.

Britt was een huilbaby en na 3 behandelingen bij hem was ze zooooo veel rustiger.

Ze viel zelfs bij hem inslaap…we stonden met open ogen te kijken.

Nee hier niks dan goeds over de osteopaat.succes.

Fijn die goeie berichten over de osteopaat.

Vrijdag om 11.30 uur worden wij verwacht bij de osteopaat.

Op dit moment ben ik een beetje ten einde raad met al die oorontstekingen, ziek zijn en het daardoor vervelende gedrag. En dan nog de slapeloze nachten pffff.

Ik hoop dat het iets gaat uithalen.

heel veel succes rvijdag.

Hopelijk gaat het jullie net zo helpen als dat het ons geholpen heeft.