Ervaring Nintendo DS ter reparatie aanbieden.

Tycho heeft voor zijn verjaardag een DS Lite gekregen (september 2009)

Die vertoont nu wat keuren.

Je moet spelletjes er wel 10 x opnieuw indoen wil hij het spelletje herkenen. Het bovenste display kleurt rood als je hem helemaal openklapt.

Tycho heeft die DS van zijn opa gekregen en die heeft dus het bonnentje niet meer. Dus terug gaan naar de Bart Smit heeft volgens mij weinig zin.

Heeft iemand ervaring met het toezenden van een DS aan Nintendo en de afhandeling daarvan?

Normaal gesproken zorgen hun toch wel voor een goede service.

Heb zelf ook bij bart smit gewerkt, en weet dat de service wel goed is.

Denk ook dat Bart smit weinig voor je kan/wil doen zonder bonnetje, heb je niet toevallig met de pin betaald zodat je een rekeningafschrift kan laten zien ?

hoi

ik had problemen met de eerste ds, was natuurlijk al ruim buiten de garantie periode heb opgebelt met nintendo benelux.

Heb toen een adres gekregen waar ik mijn ds naar toe moest sturen kreeg later te horen dat ie niet meer te maken was maar voor 80 euro kreeg ik bij wijze van service een nieuwe ds opgestuurd.

Dus hoe oud je ds ook is je mag altijd van die regeling gebruik maken als je ds ouder dan 1 jaar is

ik vondt de service :thumbup:

Nintendo heeft superservice. Op internet kun je vinden wat je moet doen. (op de site van Nintendo).

Ik ben altijd erg tevreden :thumbup: