ervaring met sensitest ovulatietest?

Hi,



Ik moet nieuwe ovulatietesten bestellen, en zag de sensitest staan. Heeft iemand daar ervaring mee? en zo ja, dan met de gewone of de extra gevoelige?

De kruidvat heb ik zelf slechte ervaring mee/ Nog andere ideeen?



Liefs zeilertje



ps: voel me belabberd…moe, snipervkouden en ongesteld.

Hoi hoi,



Ik heb ook de ovulatietesten van sensitesten gebruikt.

Ik heb niet elke maand mijn ei gespot, weet niet of het aan de testen lag of aan mij. Ze zijn wel lekker goedkoop en je krijgt er nog zw. testen bij. Je kan dan al heel snel beginnen met testen totdat je hem hebt gespot.



Beterschap!!!

ik heb ze ook van sensitest :thumbup:

ze zijn betrouwbaar en niet te duur.

ik heb wel altijd m`n ei gespot + ik heb een keer tegelijk met een clear bleu ovu test gedaan (om te kijken of het klopte), was gewoon hetzelfde

Ik heb ze alle 3 de rondes gebruikt. En in de derde ronde ook met behulp van deze testen zwanger geworden. Ik ben er dus erg positief over. Over de zwangerschapstesten overigens niet echt. Die beginnen nu pas echt positief te zijn terwijl de clear blue en de kruidvat zwangerschapstest op mijn nod al heel duidelijk aangaven dat ik zwanger ben.

@TA wrote:

Ik heb ze alle 3 de rondes gebruikt. En in de derde ronde ook met behulp van deze testen zwanger geworden. Ik ben er dus erg positief over. Over de zwangerschapstesten overigens niet echt. Die beginnen nu pas echt positief te zijn terwijl de clear blue en de kruidvat zwangerschapstest op mijn nod al heel duidelijk aangaven dat ik zwanger ben.




Bij mij gaf de sensi zwangerschapstest ook een streepje bij 3 weken en 5 dagen alleen die van het kruidvat was iets duidelijker.



Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens TA :wink:

Mag ik hier ook even wat vragen over deze testen? :angel:

Ik heb ze overgenomen van iemand, maar wat is het beste tijdstip om te testen, en hoelang moet je ze in de urine houden?

Ik heb de dipsticks van Sensitest.



Hoop dat iemand een antwoord voor me heeft :-*

Je moet ongeveer elke dag rond dezelfde tijd testen. En daarvoor niet teveel drinken. ca. 2-3 uur van te voren niet meer plassen…lukte me niet altijd en ook dan werkte de test wel hoor. OH ja, ca. 10 seconden in de urine tot het streepje waar max. op staat…

suc 6!

Ik heb wel goede ervaringen met sensitest (de gewone).

Spot ook elke maand mijn ei :slight_smile:

ik ben ook positief ( :smiley: ) over de sensitesttesten.



Ik heb niet elke periode een eisprong dus voor ons een uitkomst, ik test niet altijd hoor, maar ben er nu 2 keer zwanger mee geworden (niet met de test, maar je snapt me wel :wink: )



Meestal vang ik urine op en dan voor het avondeten. 's Ochtends schijnt dan niet goed te zijn voor ovulatietesten, geen idee of dat ook zo is.



Ik test vanaf de dag dat ik vage buikpijn heb, maar dat is omdat ik dus niet altijd ‘spring’ zeg maar, dan een dag of 2 vage streep en dan twee dagen positieve ovutesten.



Heel veel succes!



En idd, die gratis zw.testen zijn ideaal, je voelt je niet zo schuldig tegen over je portemonnee als je je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen!

ik heb ze gekocht…24 stuks en heb er nog 4 thuis, dus ga donderdag maar beginnen met testen, elke dag. Ben benieuwd!