Ervaring met MOXA-therapie bij stuitligging

@Rhiannon wrote:

Top! :inlove: Hopelijk blijft eigenwijsje lekker zo liggen dat gestuiter is ook nix. :wink:

Zal ik de sticks voor je bewaren Rhi?? :lol: :mrgreen:

Hahaha bewaren is altijd handig maar ik vermoed dat als dit guppie een beetje lijkt op de voorganger/ster dat de ligging geen enkel probleem zal worden. :wink: Alletwee lagen ze rond de 30 weken of zo al netjes met het koppie naar beneden. En zelfs rond de 35/36 weken ingedaald volgens het boekje. :inlove: Maar you never know dus ik hoop dat je ze lekker in kast kunt laten liggen omdat jij ze iig zeker niet meer nodig hebt. :-*

Mijn andere 2 kindjes hebben nooit deze fratsen gehad, maar lagen altijd met het hoofd naar beneden… zegt dus niks :wink: (alleen indalen wilden de andere 2 niet :roll: )

Oh joepie, tja het blijven allemaal verassingen, maar doe dan maar leuke verassingen dat ze bv met veul haartjes oid geboren worden. :stuck_out_tongue:

Meis geniet nog even het duurt nu niet meer zo lang voor je, alhoewel de laatste loodjes wel altijd het langste lijken te duren. :-*

Moet zeggen, dat ik de zwangerschap al wel zat was met al die klachten/problemen, maar zoals ik me nu voel, mag het van mij nog wel even duren, zo fijn om geen insuline meer te hoeven spuiten :dance: :mrgreen: . Verwacht trouwens niet dat dit kindje met veel haartjes geboren gaat worden :lol: .

Voor jou kan het denk ik nu niet snel genoeg gaan? Al een afspraak met de VK gemaakt?

Hahaha die natuur toch ook! Als we het op het eind niet zat werden bleven al die beebs veel te lang zitten. 8) Wel fijn dat het nu prettiger voelt want het is nu nog wel te vroeg. :wink:

De tijd gaat nu wel redelijk op een normaal tempo hoor. Dat valt me mee, ik had het erger verwacht. :shifty: De VK heb ik gisteren inderdaad gebeld. De assistente herkende me :lol: en ook zij zet een heleboel duimen in. 10 oktober een intake afspraak staan want ik zag op de site dat er een nieuwe VK in de praktijk is en dat er wat dingen veranderd zijn. Dus even bijkletsen (oi dat loopt altijd uit de hand dat eventjes wordt vaak lang :stuck_out_tongue: ) en wat dingen bepraten. Het voelt iig altijd een beetje als thuiskomen in de praktijk daar want alle VK’s zijn even lief. :thumbup:

hier ook een eigenwijs meisje :eh:

Ze heeft de afgelopen 3 maanden lang met haar koppie naar beneden gelegen en nu sinds een aantal dagen dus omgedraaid bleek na vk controle en echo daarna…

vk begon vandaag over eventuele moxa…ik heb het eens opgezocht, en ik heb zoiets van baat het niet dan schaad het niet…

hopelijk draait ze gewoon nog lekker uit zichzelf :pray:

iemand evaring?

je kan een dvd “huren” voor meer dan 50 euro en dat vind ik toch behoorlijk veel, maar aan de andere kant…wat is 50 euro tegenover een eventuele keizersnede

ik las ook dat mensen die sticks soms gewoon los kopen, maar dan moet je toch wel weten waar je ze precies moet houden lijkt me

32 weken lijkt me rijkelijk vroeg om je hier nu al druk over te maken laat staan geld aan uit te geven…

ja dat dacht ik zelf ook, maar moxa zou vanaf week 33 tot max week 36 toegepast mogen worden.

vandaar dat ik ook benieuwd ben naar de eventuele ervaringen van anderen mensen :thumbup:

@annemarie69 wrote:

32 weken lijkt me rijkelijk vroeg om je hier nu al druk over te maken laat staan geld aan uit te geven…

Vind ik niet.

Bij mijn eerste kindje was ik er te laat bij. Iedereen zei: wacht maar…je hebt nog tijd genoeg…!!! Kindje draait vanzelf.

Ik had daar geen goed gevoel bij, maar toch braaf geluisterd. :wall:

Bij 36 weken naar de acupuncturist…zij zei: je bent wel wat te laat. Nu kun je geen moxa meer doen.

Bij 37 weken lukte de versie in het ziekenhuis ook niet meer omdat zoonlief al te groot was.

Ik ben bij mijn tweede daarom ook extra alert geweest. Weer alleen maar stuitligging tot 33 weken en begonnen bij 32/33 weken met Moxa en toen was hij met 34 weken gedraaid. Of het door de moxa komt, weet ik niet. Maar was wel blij dat ik het in ieder geval gedaan had.

Ik heb de moxa via internet besteld, inderdaad bij die site. Heb daar wel wat geld voor over gehad, omdat ik niet weer een stuitbevalling wilde :slight_smile:

Is er nog wat aan de ligging veranderd Teun?